mammasnart??:) Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Noen som har opplevd dette? Har fått tinbekreftelsen i posten i går. Denne skal jeg og mannen min signere før de tiner opp embryoene våre. På denne bekreftelsen er det festet to klistrelapper, med begge våre navnene. MEN! På denne som jeg fikk i posten sto navnet mitt og så navnet til en helt annen person!!! Med personnummer, adresse og alt....
Stjernemagnolia Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Du kan bare signere under de papirene som gjelder for deg/dere. Klinikken har ikke lov til å tine embryoer uten denne bekreftelsensigneringen fra dere. Begge signaturene må være der. Var på Riksen og mannen min var i utlandet og de ville ikke tine embryoer uten hans signatur også. Fikk scannet skjemaet og sendt det over nettet. Han signerte og scannet det inn og sendte det via nettet. Så ja, begge signaturene må være der på deres eget skjema.
mammasnart??:) Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2013 Men er ikke det litt dårlig at jeg har fått tilsendt feil papirer? Med navnet mitt ved siden av en helt annet person? Da lurer jeg jo hvor navnet til mannen min har endt opp. De har jo tydeligvis blandet noen par her! Og det er vel ganske dårlig! Jeg har da fått oppgitt personnummer og adresse til en helt annen....
Kjærepære Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 Ring dem og si fra, er nok en glipp fra deres side!
Gjest Trulte med to små Skrevet 9. mai 2013 #6 Skrevet 9. mai 2013 Det er jo en veldig stygg glipp fra klinikkens side og de må gjøres oppmerksom på dette!
mammasnart??:) Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2013 Ja det synes jeg og! Skal ringe Porsgrund imorgen. Her har jo jeg fått veldig detaljerte opplysninger om en annen person!! Dårlig!
Gjest Trulte med to små Skrevet 9. mai 2013 #8 Skrevet 9. mai 2013 [quote name=mammasnart??' timestamp='1368130711' post='145332804] Ja det synes jeg og! Skal ringe Porsgrund imorgen. Her har jo jeg fått veldig detaljerte opplysninger om en annen person!! Dårlig! Huff ja det er IKKE bra! Jeg hører også til Porsgrunn. Er gravid i uke 31+1 nå da, men hadde blitt veldig sjokkert og skuffet over de om det var jeg som opplevde slikt surr. Jeg sa til mannen min da vi ble gravide at jeg håper de har blandet riktig sæd og egg nå Men om de surrer så der av og til, så kan man jo nesten bli paranoid
mammasnart??:) Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2013 Skal ihvertfall gjøre dem oppmerksom på det her. Det er jo menneskelig å gjøre feil, men likevel!! Håper de ikke er like rotete på andre områder nei.... 32 uker... høres bra ut! Håper jeg får oppleve det en gang jeg og! Lykke til videre!
Gjest Trulte med to små Skrevet 10. mai 2013 #10 Skrevet 10. mai 2013 [quote name=mammasnart??' timestamp='1368131468' post='145332852] Skal ihvertfall gjøre dem oppmerksom på det her. Det er jo menneskelig å gjøre feil, men likevel!! Håper de ikke er like rotete på andre områder nei.... 32 uker... høres bra ut! Håper jeg får oppleve det en gang jeg og! Lykke til videre! Tusen takk! Det klaffet etter 2 uttak og 4 egginnsett og ellers 7 års prøving på egenhånd, så ikke gi opp! Masse lykke til med forsøket og håper det klaffer for dere!
*ønskegull* Skrevet 10. mai 2013 #11 Skrevet 10. mai 2013 Oii, det var Ikke bra! Ring og få snakket med de.. Snakk om en kjip glipp
mammasnart??:) Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 10. mai 2013 Takk <3Lykke<3 !! Snakket med Porsgrunn idag og de beklaget masse. De skulle melde det videre inn son avvik og følge det opp, slik at det ikke skjer igjen. Sykepleieren som ringte var veldig søt og beroliget meg veldig. Så nå er jeg klar for fryseforsøk og håper at det endelig klaffer! Dette blir 6. Innsett ! Og det fortsatt på første tellende forsøk... Håper det klaffer snart....
Gjest Trulte med to små Skrevet 10. mai 2013 #13 Skrevet 10. mai 2013 [quote name=mammasnart??' timestamp='1368212359' post='145335471] Takk <3Lykke<3 !! Snakket med Porsgrunn idag og de beklaget masse. De skulle melde det videre inn son avvik og følge det opp, slik at det ikke skjer igjen. Sykepleieren som ringte var veldig søt og beroliget meg veldig. Så nå er jeg klar for fryseforsøk og håper at det endelig klaffer! Dette blir 6. Innsett ! Og det fortsatt på første tellende forsøk... Håper det klaffer snart.... Det var bra du fikk ordnet det og at de skulle følge det opp! Da må du ha masse lykke til med fryseforsøket og du skal se det er nå det klaffer! Hadde vært en fin vår og sommergave det! Tvi,tvi
mammasnart??:) Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #14 Skrevet 10. mai 2013 Takk takk! snill du er! Du må ha lykke til med de siste ukene som gravid og kose deg med lille nurket når den tid kommer!
Gjest Trulte med to små Skrevet 10. mai 2013 #15 Skrevet 10. mai 2013 [quote name=mammasnart??' timestamp='1368212956' post='145335520] Takk takk! snill du er! Du må ha lykke til med de siste ukene som gravid og kose deg med lille nurket når den tid kommer! Tusen takk! Jeg skal kose meg så godt jeg kan, for tross plager man har i svangerskapet, så er ingen gave større en å få bære frem et barn! Hold meg oppdatert da om hvordan det går!!
sonja77 Skrevet 12. mai 2013 #17 Skrevet 12. mai 2013 Har faktisk tenkt tanken noenganger at tenk om de mixer feil underveis, el man får feil egg. Det er jo mye sim skal klaffe, og menneskelig svikt skjer jo støtt og stadig . Men har aldri lest at d har skjedd i Norge hva jg har fått m meg hvertfall
Kjærepære Skrevet 12. mai 2013 #18 Skrevet 12. mai 2013 De dobbeltsjekker jo alltid på klinikken om de har rette edle dråper osv, da, man må blant annet oppgi navn og fødselsnummer før uttak/ innsett av egg.
Gjest Trulte med to små Skrevet 12. mai 2013 #19 Skrevet 12. mai 2013 Har faktisk tenkt tanken noenganger at tenk om de mixer feil underveis, el man får feil egg. Det er jo mye sim skal klaffe, og menneskelig svikt skjer jo støtt og stadig . Men har aldri lest at d har skjedd i Norge hva jg har fått m meg hvertfall Huff ja det hadde vært skrekken å oppleve! Jeg skal være så glad når jenta kommer og jeg kan se likheten mellom henne og oss Hva i alle dager hadde men gjort om det var mikset feil? Byttet baby? Neida, men jeg grøsser ved tanken! Heldigvis er det nok ikke noe å bekymre seg for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå