Gå til innhold

Mellomnavn til Ella ?? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker det også godt alene, men ønsker to navn slik at de selv kan velge når de blir større.

Jemima har også mellomnavn.

Husker min søster var så sint over at jeg hadde to navn og hun kun ett..hehe..så er mest derfor.

Men blir nok kanskje bare Ella.

Liker Ella Marie..men bor i Finnmark og fått høre at vi ABSOLUTT ikke må gi dattra vår det navnet. Er vist et ord på samisk som ikke har fin betydning som høres ut som Ella Marie, mange som heter det her og blir mobbet for det.. :wacko:

Annonse

Takk for mange fine forslag :-) og enig med deg sommertiara :-) Synes Ella Marie klinger men ønsker egentlig et litt mer interessant / spesielt mellomnavn. Tenkt litt på Ella Amelie med stum e og trykk på i. Men vet ikke ?? Også tenkt på Ella Elmira eller Elvira men blir litt mye el ?! Huff, skal ikke være lett med navn :-P

Ella Mariel

Ella Othilie

Ella Nathalie

Ella Wilhelmine

Ella Amelia

Ella Aurelia

Ella Sarina

Ella Isolde

Ella Hermine

Ella Tomine

Ella Minea

Ella Norea

Ella Timea

Ella Leona

Ella Fabienne

Ella Ulrikke

Ella Maline

Ella Novali

Ella Cordelia

Ella Ovidie

Ella Malia

Ella Felicia

Ella Alicia

Ella Luice

Datteren min heter Ella Sophie :) Jeg synes det er veldig fint, og har fått mye skryt av navnet, selv om jeg i ettertid ser at det er et fryktelig vanlig mellomnavn... ;)

Hva med

Mathilde

Marie

Madelen (det var vårt andrevalg!)

Linnea

Ellers hadde du fått mange fine forslag allerede! Lykke til :)

Annonse

Gjest Antarctica

En kjent joik heter da Elle-Marit og gikk på radioen i min barndom til det kjedsommelige. Så hva det nå er som er stygt på samisk og skal ligne på Ella Marie fatter jeg ikke.

Jeg syns det er tungt å ha mellomnavn med mange av de samme bokstavene. Ella Amelia var nesten umulig å si.

Hva med

Ella Rosiris

Ella Petrine

Ella Henrikke

Ella Viveca

Endret av Pashla

Vet ikke, men blir nå i allefall blandt dagens ungdom og skolebarn brukt som et skjelsord/ som noe negativt..Ikke blitt forklart hva det betyr..kan hende det ikke betyr noe spesielt, men blir brukt på en negativ måte. Og da styrer man jo litt unna sånne navn man vet vil bli en mobbe sak her oppe.. Er vell nettopp de som fikk navnet den gangen den joiken var populær som nå blir mobbet for det.. Kan jo for all del være nettopp pga den joiken.

Takk for forslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...