Lykkeligmamma84 Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Hei, jeg er ny i dette "bli gravid" Forrige gang jeg ble gravid kom det litt plutselig på oss;P Nå er det første gang vi prøver, og etter å ha lest meg litt opp på "odboken" her tror jeg å ha forstått det rett at jeg har IKM 21.mai For dette er den dagen jeg forventer å få mens men håper den ikke kommer sant? Syklusene mine har vært litt ulike, men stort sett mellom 26-28 dager, så dette vil da være dag 28. Jeg bruker babycomp og har i følge den hatt eggløsning den 8.mai. Men jeg lurer på om det egentlig er 7.mai, for den blinker på den 8, og det var da temp gikk opp, så jeg tror egentlig det var dagen før da? vi hadde i allefall sex 4, 5, 6 og 7 mai.. men det ble ikke til på den 8.mai, så håper ikke det spolerte hele sjangsen:( jeg bare tenkte at eggløsningen hadde vært dagen før også skjønner jeg jo nå etterpå at vi burde prøvd den 8.mai også.. Men men, det er jo første forsøk, kan ikke akkurat regne med det treffer første gang:) I allefall, veldig spennende å finne dette forumet og kunne dele sånne "detaljer", det er ikke akkurat så mange andre å snakke med om dette;P Har skjønt også at det er en del å tenke på i forhold til eggløsning med utflod osv, tror kanskje det blir litt mer avansert prøving neste mnd om det ikke går:) Hvis det ikke går nå, som kommer neste IKM til å være akkurat når vi er på sydenferie med familien... ikke så veldig gira på det... jeg tror ikke jeg ønsker å fortelle det så tidlig, også er det kjipt å gå rundt med enten et nederlag, eller en god nyhet uten å kunne være for oss selv... Jaja, nå ble dette innlegget visst litt langt...;P I allefall, håper vi snart kan ta turen inn på 1.trim snart mange av oss:)
browneyes Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 hei og velkommen! Dette forumet er kjempefint når ein treng å dele tankar om prøvinga! Eg er heldig, og har eit par gode venninner eg kan dele sånt med, men nokre gonger er det jo så greit å vere anonym!
Lykkeligmamma84 Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2013 hei og velkommen! Dette forumet er kjempefint når ein treng å dele tankar om prøvinga! Eg er heldig, og har eit par gode venninner eg kan dele sånt med, men nokre gonger er det jo så greit å vere anonym! takk:) Jeg kjenner det er veldig spennende å gå rundt å lure på om jeg er gravid... Tror jeg kan bli litt kokko;p forrige gang så tok jeg en test fordi mens ikke kom og var ikke spent mer enn en dag ca.. Nå blir det jo to hele uker å vente og lure....! Lurer på om jeg kommer til å klare å la være å teste med de tidligste testene.. Redd jeg ska bli skuffa og stressa og alt sånt... Håper jeg klarer å holde meg til ikm...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå