Gå til innhold

Er rugedagene de samme uavhengig av når en setter inn egg?

Anbefalte innlegg

Gjest usababy

Altså, jeg tenker på at innsett kan variere fra dag 2,3 eller 5 etter uttak. De første forsøkene våre var innsett dag 2. Denne gangen var innsett dag 3, og eggene mer delte.

Er rugedagene likevel de samme? Altså at jeg i dag er på rugedag 3 når innsett var på mandag?

Fortsetter under...

Gjest usababy

Hehe. :) Ikke lett det der.

Trodde rugedag en var dagen etter innsett.

Men om eggene har blitt dyrket mer enn to dager så har det vel noe å si på rugedagene...eller ikke?

Ikke at det betyr så mye, men en finner alltid noe å gruble på disse dagene... :)

Annonse

Jeg satte inn 3-dagers egg, og hadde like mange rugedager før test som ved 2-dagers egg :)

hva er det som avgjør hvor gamle egga er ved insett?? vil gjerne ha blastocyst jeg... men er det noen grunn til at noen får det, og andre ikke?

Rugedagene blir vel de samme, men hvis du tenker når tid du kan teste i forhold til når du satte inn egg så blir det ulikt. Jeg satte inn 5 dagers, og skulle teste 14 DPO, og det gjør vel de fleste. DPO blir jo samme dag for alle. Ehhhh hvis du forstår hva jeg prøver å fortelle :-)

Gjest usababy

lykke til! har de gjort noe anerledes ifht deg nå som du har eggdonasjon eller?

Jeg har andre medisiner enn før, i tillegg til at eggene de satte inn var åttedelte 3-dagers egg. :)

Maybaby: skjønner hva du mener. Jeg skal jo teste to uker etter innsett som ved de foregående forsøkene også, så egentlig går det vel ut på ett med rugedager. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...