Gå til innhold

Flere enn meg som er 8 uker, og lite symptomer?

Anbefalte innlegg

Føler meg ikke "kjempegravid"..

I relativt god form, lite kvalm (bare når jeg ikke har spist på en stund), ikke noe spes trøtt, men har veldig ømme bryster, noe hormonell og tidvis følsom. Mensmurringene jeg hadde for noen uker siden har gitt seg, men kjenner innimellom litt stikninger i magen.

Har også hatt litt brunaktig utflod... (beklager detaljer her) som også bekymret meg litt, men har hørt det er helt normalt, og hadde det samme med første..

Jeg burde jo egentlig være fornøyd med lite ubehag, med tanke på andre her som sliter mye med kvalmen o.l.. og jeg er jo forsovit det også, men tenker innimellom på om det er dårlig tegn med lite sympt... Selv om jeg også føler at alt er bra med den lille :)

Uff en tenker på mye rart.., men måtte bare få luftet tankene litt!

Hadde fler sympt med førstemann. Flere som kjenner seg igjen her? :)

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen ;) jeg ba faktisk legen om en hcg måling hehe... Den viste 177 000 så her er det liv gitt ;) slapp av og nyt det du ;) jeg har fått mer symptomer nå faktisk. Kvalm og trøtt... Er 11+5

Godt å høre!! :) fikk du mer sympt først nå i uke 11+ 5?

Annonse

Til tider kjenner jeg ingenting. Særlig når det er full rulle, og jeg er opptatt hele dagen. Jeg er ikke kvalm lenger, ingen murringer, ingen stikninger, ikke ømme pupper. Det eneste som får meg til å tenke " jo, jeg er nok gravid," er at jeg til tider er så trøtt. Plutselig går lufta ut av ballongen, og jeg må sove. Jo, og så er jeg sulten konstant...

Men jeg tror jeg fortsatt er gravid. Syntes jeg kjente en "tennisball" i nederste delen av magen igår da jeg sto i dusjen. :)

Vi skal vel egentlig bare være glad for at vi slipper å kaste opp dagen lang. :)

Til tider kjenner jeg ingenting. Særlig når det er full rulle, og jeg er opptatt hele dagen. Jeg er ikke kvalm lenger, ingen murringer, ingen stikninger, ikke ømme pupper. Det eneste som får meg til å tenke " jo, jeg er nok gravid," er at jeg til tider er så trøtt. Plutselig går lufta ut av ballongen, og jeg må sove. Jo, og så er jeg sulten konstant...

Men jeg tror jeg fortsatt er gravid. Syntes jeg kjente en "tennisball" i nederste delen av magen igår da jeg sto i dusjen. :)

Vi skal vel egentlig bare være glad for at vi slipper å kaste opp dagen lang. :)

Betryggende å høre Lessismore :)

Kjenner meg igjen i at når jeg pluts får et el annet sympt, så tenker jeg "jo jeg er nok gravid" ;) og man skal jo ikke sammenligne graviditetene heller, for de kan jo være så forskjellige for hver gang! Er bare så veldig forskj denne gangen, i forhold til første hehe... og det er jo forsovit bra :)

Kjenner meg igjen i at når jeg pluts får et el annet sympt, så tenker jeg "jo jeg er nok gravid" ;) og man skal jo ikke sammenligne graviditetene heller, for de kan jo være så forskjellige for hver gang! Er bare så veldig forskj denne gangen, i forhold til første hehe... og det er jo forsovit bra :)

Ja, det er ganske ulikt for meg denne gangen og. Kanskje vi får et annet kjønn enn sist? Det tror jeg. ;)

Ja, det er ganske ulikt for meg denne gangen og. Kanskje vi får et annet kjønn enn sist? Det tror jeg. ;)

Hehe ja det er ikke umulig.. Mener du også har jente fra før? (el tar jeg veldig feil) :)

Hehe ja det er ikke umulig.. Mener du også har jente fra før? (el tar jeg veldig feil) :)

Helt riktig! Har ei på 2 år. :)

Blir det to forholdsvis tette da :) Jeg har ei på 5år, så blir litt forskjell på de.. men synes ikke det gjør noe. :)

Annonse

Blir det to forholdsvis tette da :) Jeg har ei på 5år, så blir litt forskjell på de.. men synes ikke det gjør noe. :)

Tja, det blir kanskje det. Har ikke tenkt over det faktisk. :)

Men 5 år er ikke så gærent det heller. Det er 5 år mellom søstern min og meg, og vi var gode venner i oppveksten. Jeg passet på henne hele tiden. :)

Tja, det blir kanskje det. Har ikke tenkt over det faktisk. :)

Men 5 år er ikke så gærent det heller. Det er 5 år mellom søstern min og meg, og vi var gode venner i oppveksten. Jeg passet på henne hele tiden. :)

Nå blir det 6år mellom de innen babyen kommer, men blir jo ikke så gærent det da. Er 6år mellom min bror og meg, og vi har hatt det kjempefint i oppveksten :)

Er "bare" 5+6, men her har jeg lite til ingen symptomer.. Kjenner kun jeg er "støl" imagen og de hjemme merker meg som litt mer homonell men ingen kvalme, ingen vondter osv.. Kjenner jo litt stikninger å slikt men ingenting plagsomt.. Krysser fingrene for at det holder for skal jobbe mye i sommer med kun 2 uker ferie :) er vikar siden i fjor å vil ha høyest mulig lønn å gå utfra i foreldrepengeutregningen :) vi får bare være glad vi slipper ekstrem kvalme å slikt :)

I mitt forrige svangerskap måtte jeg bite i meg en kommentar til en venninne "nei ikke dårlig i det hele tatt - kanskje jeg er blant de heldige som ikke blir det". Dagen etterpå satte kvalmen inn, og jeg var sykemeldt i mange måneder. Spying hver dag og gikk ned i vekt - var visst blant de som blir superdårlige ja. :D

Krysser fingrene for at det går bedre denne gangen.

Så ja, nyt det! ;)

Tusentakk jenter!! :) Har hatt en indre ro hele tiden på at alt kommer til å gå bra og at jeg ikke skal bekymre meg.. så tror jeg skal holde på den roen. Også må jeg kanskje prøve å styre unna alt jeg leser på nettet om SA, MA og diverse andre ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...