Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

uansett hvordan syklussen din er, så kan du jo ikke få vite helt sikkert hcg før du skal ta blodprøve. OG man har satt eggløsningssprøyta, som får kroppen til å produsere Hcg, og den kan sitte i i 10 dager .... men er jo mange som tester tidlig, og ser om sprøyta er ute av kroppen, og fortsetter og tester for å se om de r blitt gravid...

Annonse

Ja, vet ikke om jeg hadde stolt helt på sprøyta var ute av kroppen før 14 dager (antall dager klinikken venter med å teste) etter innsett. Med det mindre en har testet negativt før den tid, for å sjekke at sprøyta er ute. Rotete skrevet, men.. :P

Nei, nå MÅ jeg ta meg sammen , og bare vente og krysse fingre for at tr ikke kommer på rugedag 9.. Men en ting til lurer jeg på.. Når man utsetter el med hormoner og så tar ovitrelle, forskyves da hele syklusen da? For da må jeg vel sikkert heller telle mensen to uker fra el da?? Ja, selvfølgelig.... det blir vel sånn? Da har jeg IKM på testdag da? Haha, diskuterer med meg selv her jeg..;) blir småtullete av den her prosessen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...