Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bær over med meg, men Barnimagen har forandret utseende på 10 år...

Jeg trodde ikke da at jeg noen gang skulle havne her igjen.

Jeg er ei dame på snart 38 med tre barn fra før i alderen 9-14 år. Jeg ble alene med de for 3-4 år siden. For snart 2 år siden traff jeg samboeren min og vi bestemte oss i høst for å prøve å få barn. Spiralen ble fjernet for noen måneder siden, og vi er nå akkurat i tredje pp.

Jeg ble gravid rimelig fort med de tre andre, men som sagt er det nesten 10 år siden sist. Samboeren har ikke barn fra før.

Vi er litt gærne, som vil prøve og starte "på nytt" som småbarnsfamilie.

Kroppen har gjort narr av meg de to siste pp. Jeg har testet, for så å få mens dagen etterpå. Men med sykluser på 27-34 dager så er det ikke helt enkelt å vite. Jeg har lovet meg selv å ikke teste før 35 dager neste gang. Får se om jeg holder det jeg lover. hehe Er litt spent på denne pp. siden jeg tror jeg får el midt i noen nattevakter på jobb. Vi får være kreative og snike oss til litt tid utenom og kaste ut barna. hehe

Jeg skal prøve å ikke henge meg helt opp i dette. Vi tar det som det kommer. Går det ikke, så går det ikke. Jeg har 3 og samboeren er en fin bonuspappa for de. Pappaen deres bor i utlandet og de ser han svært sjelden.

Vel, det er meg. :)

Endret av nenavs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...