Gå til innhold

Hvilken vogn og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kjøpte Emmaljunga Mondial til storesøster, og skal bruke den igjen nå. Nydelig vogn, stor og romslig bag og stødig og god vogn til vårt bruk. Styre som kan justeres enkelt, siden jeg er 160 og min kjære nesten 190 ;-)

Den ER stor og tung, men jeg elsker den likevel :-)

Hadde jeg hatt altfor mye penger hadde jeg kjøpt en trehjuling tillegg til bruk på byturer og shopping ;-)

Hadde Bugaboo Cameleon med førstemann. Var veldig veldig fornøyd med den, og brukte den daglig fram til han var ca +3 år. Liten og smidig, og perfekt for en nysgjerrig gutt som nektet å ligge ned i vognen fra 4 mnd alder. Ikke veldig bra "off road" men en strålende by-vogn. Denne gangen tror jeg vi velger den nye Bugaboo Buffalo.

Har vært kjempefornøyd med min Emmaljunga Duo Edge til mine 2, kjøpt i 2004 og er fortsatt like fin :) Regner med å bruke den nå også. Stor bag med god plass lenge og skifte til sittedel når det er behov for det :)

Endret av Møøø

Vi kjøpte emmaljunga edge duo til førstemann. Så kom neste veldig tett etter å da kjøpte vi tfk twinner twist søskenvogn. Når eldste var for stor til vogn solgte vi både emmaljungan og tfk'en og kjøpte en easywalker qtro :) Vi var veldig fornøyd med alle vognene. Nå er jeg gravid med nr tre, og siden minste bruker vogna si enda kommer vi til å kjøpe en emmaljunga edge duo igjen :) liker så godt bagdelen.

Annonse

Vi hadde Emmaljunga City Cross som bagvogn til førstemann. Det er forsåvidt en god vogn, men den ble litt for tungbevegelig for mitt ganske ødelagte bekken og den var hakket for lav for meg. Hendig at hun kunne sitte vendt mot oss også i sportsdelen.

Deretter har vi hatt en TFK joggster twist, en Babyjogger city elite og en Brio-trille. Godt fornøyd med alle disse, med City Elite som en klar favoritt. Den har veldig god solskjerming og er veldig lettrillet.

Kommer til å kjøpe en Multi X-bag til TFK-understellet og ha dette som bagvogn nå, deretter bruke City Elite som sportsvogn.

Kjøpt Bugaboo Cameleon fordi den r liten og nett, og fordi framhjulene har egenskapen til en trehjulsvogn, men føles stødigere.

Nå skal det sies at vi bor på majorstua og er avhengig av at vogna er lett og grei.

I tillegg stilles styret lett, da det er noe høydeforskjell på meg og samboer.

Tar nok tid å venne seg til at vogna er lav, men elsker at man kan bytte side på styret som det passer seg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...