Fullrulle86 Skrevet 13. mai 2013 #26 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg venter også nr.3, og jeg fortalte det til jenta mi på 6år veldig tidlig, da vi mistet lillebroren hennes på 1år, 1mnd før jeg ble gravid. Vi trengte litt glede i livet både henne, jeg og samboeren. Det endte med at hele bhg visste det få dager etterpå, så det er allerede kjent blandt de fleste at jeg venter et barn til. På en måte er det greit også, for alle i familien er i sorg etter minstemann.. Så dette hjelper oss nok litt videre.. Å ha noe å se fram til!! Jeg er 11+1 i dag, og skal på UL i morgen! Kjempe spent på om alt er bra!! Jeg kan ikke forestille meg sorgen over å miste et barn! Syns det var kjempe lurt å fortelle storesøster nyheten jeg Dere fortjener virkelig denne gladnyheten!!! Vi er nesten like langt på vei vi da Jeg er 11+6 i dag! Takk:) Ja, det føltes veldig riktig der og da, og det har gått veldig bra også! Alt var bra på UL, så nå venter vi i spenning på ordinær UL, så vi får vite kjønnet:) Ikke at det er spesielt viktig for oss, så lenge det er et friskt barn, men er jo moro å vite! Hvordan er formen din? Her har kvalmen gitt seg, og jeg føler meg vel egentlig ikke så gravid lenger, men sånn har det vært med de to første også, så nyter den tiden her:) Eneste tegn på graviditeten er på kvelden, da jeg ser ut som om jeg er i 5mnd!! He he Veldig oppblåst! Formen er veldig bra faktisk! Men jeg begynner å få store bekkenplager allerede... Vaska hus i går og låg med store smerter etterpå! Er noe dritt!!! Ellers skulle jeg vært hos jordmor i dag, men kom en time senere enn jeg skulle visstnok! Jeg tar ALDRI feil av tidspunkt og glemmer legitimer osv. men tydeligvis er jeg begynt å gå inn i gravidbobla som min mann kaller det Gleder meg til å få høre hjertelyd! Legen fant den ikke på fredag men det er nok for tidlig... Har bestilt meg privat UL neste uke så det gleder jeg meg til! Har du fått høre hjertelyd? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144046059-flere-som-venter-nr-3/page/2/#findComment-145345131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå