Gå til innhold

Samboeren min gjennom 8 år er utro, 6 uker før termin med barn nr 3

Anbefalte innlegg

Han har hatt et forhold i to uker, og med henne nå. Kom ikke hjem inatt. Jeg vil bare dø. Det er så ubeskrivelig vondt. Jeg vil bare dø. Jeg venter hans barn nr 3. Vi har to nydelige jenter fra før, og alt skulle bli perfekt. Så har han forelsket seg i en tilfeldig han har møtt. Jeg har sovet to timer inatt, ikke spist på et døgn. Verden har rast sammen. Jeg kan ikkje holde masken for jentene mine. Jeg vil bare ha kjæresten min hjem igjen!!! Det er alt jeg vil.

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Så utrolig vondt det må være å oppleve sånt!

Kan ikke annet en å sende deg gode tanker og håper den ufølsomme mannen din skjønner hva han har gjort!

Jeg spør meg hvilken mann som heller tenker på en flørt istedetfor familien sin og spesielt nå som dere venter barn nr 3?

Er han virkelig verdt tårene dine?

Håper du klarer å sette ned foten og fortelle han hva du syns om saken.

Mulig du har det aller best uten denne mannen, når alt har roet seg litt og det værste sjokket for deg er over.

Lett for meg å si, men du fortjener mye bedre en å bli behandlet slik av en mann.

Huff, dette var virkelig kjedelig å lese om. Kjenner jeg blir skikkelig sint! Føler virkelig med deg.

Har du pratet med han om det eller har han bare ringt å sagt at han blir hos henne i natt?

Uansett hvor vondt det er må jeg virkelig si meg enig med over meg at denne mannen kan virkelig ikke verd verdt deg. Men ser hvor vanskelig situasjonen din er. To barn fra før og tredje på vei.

Vil råde deg/dere til å ta en tur på familievernskontoret. Der kan dere få haste time i krisesituasjoner, og de er veldig dyktige der.

Kanskje det kan være lurt å ringe no besteforeldre som kan ta ungene et par dager så du kan få ut litt følelser uten å måtte tenke på å verne de. Så ringer du noen av de beste venninnene du har og ber de hjem til deg så du slipper å sitte alene med tankene.

Masse lykke til i tiden fremover. Stor trøsteklem.

Ånei, så grusomt!! :( Tenk å gjøre noe sånt, for en dritt! Klemmer til deg, enig i at du kanskje skulle få ordnet barnepass så du kan være alene og føle og reagere uten å tenke på barna..

Huff og huff.. :-( dette var trist lesing. :-(

Sender deg mange varme tanker og klemmer, og håper det ordner seg til det beste for deg.

Han kan da umulig skjønne hva han gjør for noe nå... Eller har han vært utro før også?

Annonse

Har han noen plan ettersom han har klart å ødelegge hele gleden din nå? Han kan ikke bare være en komplett egoistisk idiot uten en plan for deg og ungene??? Jeg håper for hans skyld at den ubrukelige dama er verdt det!!! Dette skulle du få sluppet nå <3

Jeg forstår det gjør vondt og det kommer det nok til å være en stund fremover men for all del, de mannfolka som gjør slikt er du egentlig glad for å bli kvitt... Det er bare litt vanskelig å se akkurat nå

Det er ikke sikkert den dama vet hva hun har gått inn i, og kanskje får han en smell fra karma.

Du klarer deg igjennom dette!!!

Nei off så grusomt. Det er jo helt utrolig av han å gjøre noe sånt nå, tenker han ikke på hvilken situasjon du er i og ikke minst på det ufødte barnet. Skjønner du savner han, personlig hadde jeg brukt dagen til å pakke tinga hans og lagt de utafor- låst døra og bedt han holde seg vekk!

Jeg er så redd for at hvis jeg er så rasende og fryser han ut, så sender jeg han rett i armene hennes. Vi har hvert sammen siden vi var veldig unge- Jeg hadde vel ventet at vi kom til å få følelser for andre en gang i løpet av livet. Han har aldri hvert utro før, og jeg har helt sjokk over at dette skjer NÅ av alle tider. Jeg har lyst å gå og snakke med henne, kjefte henne huden full og si at hun skal holde seg unna min mann!!! Men vil det gjøre saken verre? Da får han ikkje funnet ut ka han vil. Han har ikke hatt andre partnere enn meg, hvis han får leke litt, vil han ikkje savne det trygge han har og innse ka han har gjort når han får se sønnen sin?

HI

Det kan jo være at han bare har fått kalde føtter siden dere snart har tre barn, og at han føler han glipper livet... At han føler han har gått glipp av alt det kompisene kanskje har hatt muligheten til å gjøre.. Selv om det er fryktelig å gjøre det, og spesiet med tanke på tidspunktet.. Men om du klarer å bite det i det og vente litt med å gjøre noe, og lar han få kjenne på følelsene sine, hva han har opp imot hva han går glipp av, så er det mulig at dette bare er et dumt sidesprang og feiltråkk fra hans side.. Man kan jo uansett ikke tvinge frem følelser hos noen.

Jeg hadde nok ikke klart å bare ventet, men folk er forskjellig og det kan være du vinner mer på å la han få utforske litt..

Unsett hvrdan du gjør det og hvordan det blir så ønsker jeg deg masse lykke til og sender deg mange varme klemmer.

Nei nei nei! Dette er ikke ok, og det trenger han å få vite. Du kan ikke la han få holde på sånn! Jeg synes du skal gi han tydelig melding om hva han mister dersom han velger denne veien å gå, og la ham komme til låst dør dersom han ikke nå kutter ut dette tullet. Opp med haka og frem med brystet, sånn kan man ikke la seg behandle. Han skulle skamme seg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...