Gå til innhold

SERIØST! opp 20 kg og ennå lenge igjen!

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke fråtser ikke, er aktiv og spiser relativt sunt... Men vekta viser opp 17 kg og er ennå 8-9 uker igjen..

HVA SKJER?! må jeg begynne å trene, ja for det klarer jo kroppen. blir jo å ende på en 40 kg jo :(((

huff... noen andre som har det slik?

Fortsetter under...

Hadde høy startvekt og bare gått opp 2 kg totalt - jeg vil gjerne slanke meg en 20 kg etter fødsel da jeg ikke var komfortabel før. Det er jo kjedelig å gå så mye opp, men mye forsvinner nok med en liten baby i hus og amming

Jeg har ikke gått opp ett eneste kilo siden uke 35, og jeg har ikke akkurat trimmet 30 minutter om dagen eller spist veldig sunt. Snarer tvert imot...Har faktisk gått ned ett kilo, tro det den som kan. Er nå ved termin, tilsammen ca 14-15 kilo opp.

Så det kan plutselig snu:)

Meget mulig du trenger alle de kiloene du har lagt på deg :) kommer jo litt an på startvekt også så hvis du var veldig slank/skrinn før du ble gravid er det ikke helt unormalt å gå opp så mye :) Du triller det nok av deg- selv om det er kjedelig å se seg i speilet med 20 kg extra.. i know..

Jeg er 174cm startet med 65kg september 2011 fødte 86kg i juni 2012, det blir to tette her så jeg ble gravid med den andre da nurket var 5mnd og jeg 74kg. Nå er jeg i uke 29 med den andre babyen og veier 83kg, regner med å ende det hele rundt 88kg, i allefall har jeg psyket meg opp til det. Dette er min 4 fødsel, så jeg vet at med de to første så rant kiloene av, selv om jeg på begge de første hadde lagt på meg 17-18kg. Derfor ikke bekymre dere, så lenge man spiser normalt som man gjorde før man ble gravid, så finner kroppen tilbake til sin gamle form. Men jeg er ganske aktiv både under graviditet og etter. Så det henger jo litt med at man skal være en del aktiv også... Lykke til og ikke heng dere opp i kiloene, DE FORSVINNER!

Mamma til en på 13år, 7år, 11mnd og en på vei

Annonse

huff, føler med deg. Har det akkurat på samme måte. Vekta bre raser opp over. Spiser relativt sunt, men kan sjeie ut litt oftere enn normalt. Jeg trener 4-5 ganger i uka, alt fra spinning til styrke, går turer og er aktiv...men vekta har nå godt opp 17 kg. Er i uke 31+3. er gravid med tvillinger, men alikevell. Burde ikke gått opp så mye.

Håper vekta raser fort ned igjen. For hater denne følelsen. Ser jo bælfeit ut. Ikke bare magen, men rumpe, lår og hofter. Ser jo ikke ut jo :(

Ja føler meg blæææ!!! mulig jeg trenger de, men synes det er litt mye til å ha så lenge igjen :( får håpe det stopper opp :P men tviler... Man kan vel ikke bare legge på seg masse uten å fråtse?! men jeg har en del vann i overkroppen faktisk overarmene mine er som pølser :/... Babyen + morkake+ fostervann og litt vann i kroppen her og der er ikke +17 kg :P... Var ikke så opphengt i vekt sist gang, men nå er liksom fokuset der, men orker ikke gjøre noe med det :P

Ja rumpe, lår og hofter ikke minst pupper :P

Kan ikke trene pga ryggen, men jobber jo ennå 100% så... Satser på krysser fingrene for at det "renner" av med litt hjelp selvfølgelig, må vel styrke trenes litt :P utgangspunktet var vel 56 kg,,, nå er vi over 70 :o...

Jeg har gått opp for mye, kunne ikke tenkt meg å gå opp så mye. Gikk opp lite til å begynne med, men de par siste månedene så har vekta økt veldig.

MEN jeg har spist for mye og trent for lite. Bekkenet samarbeider ikke, nå klarer jeg nesten ikke å gå :P Så trening blir det dessverre lite med, men vi får trille det av oss etter fødselen altså..

Jeg humrer litt for meg selv av dere som klager på at dere har bikka 80 kilo...

Jeg kommer til å bikke 100 kilo før fødsel, og da har jeg ikke gått spesielt mye opp ettersom jeg gikk ned 11 kilo i starten.

Joda :P men tar utgangspunkt i min normale vekt da :P når vel 100 jeg åsså å pga tvungen sykemeld i alle fall i 2 uker :/.

Det ordner seg etter på dette, blir bare ikke vant til de forandringene som skjer i kroppen :P...

gleder meg ikke akkurat til 17 mai :P

Jeg kommer til å bikke 100 kilo før fødsel, og da har jeg ikke gått spesielt mye opp ettersom jeg gikk ned 11 kilo i starten.

Haha, du sier noe... Men uansett startvekt er det nå kjipt å gå opp mer enn 20 kilo.

Forresten, hvor kjøpte du body med mum+dad=me som er avbildet på bloggen?

Haha, du sier noe... Men uansett startvekt er det nå kjipt å gå opp mer enn 20 kilo.

Forresten, hvor kjøpte du body med mum+dad=me som er avbildet på bloggen?

Sant sant...! 20 kilo opp er kjedelig. Nå er jeg førstegangs, så vet ikke hvordan det er med vekttap etter fødsel, og hvor vanskelig det er å komme tilbake til "normalen", men.

Det settet er kjøpt hos... Uhm. Tro om det var Lindex eller HM. Ble brått litt usikker! Tror det er HM altså...:)

Morsomt at du har vært innom bloggen! Må kanskje inn å skrive litt igjen da:P

Annonse

Jeg la på meg 32 kg med førstemann. Kiloene raste av rett etter fødsel. Tror jeg gikk ned nærmere 20 kg i løpet av første dag;) De siste 10 kg forsvant i løpet av et par-tre ukers tid. Helt merkelig.

I graviditet nr 2 og 3 la jeg på meg mye mindre, men da raste jeg ikke like fort ned i vekt gitt.

Føler med deg. Har også gått opp veldig mye. Er førstegangs så trodde ikke jeg kunne legge på meg så mye, menmen , det er ikke så mye å gjøre med. Var 57 kilo før jeg ble gravid å var på sist kontroll i uke 32 å da var jeg 72 kilo , gruer med til kontroll i morgen får å se hvor mye jeg har gått opp da, er 36 uker nå. Vi får håpe de går fort bort igjenn:) vi trenger vell kanskje de kiloene til små nurkene våre kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...