Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 (endret) Mannen er helt opphengt i Liv. Alle andre forslag jeg kommer med blir nedsemt og ristet på hodet av... Og nå mener han vi kan gå for to navn, slik at vi begge får velge ett. Men jeg vil i utgangspunktet ikke ha to navn heller, da storesøster at bare ett, og da jeg ønsket dobbeltnavn til henne var det uaktuelt... Men... Hvilke navn er fint til Liv da? Mulig det er en nydelig kombinasjon der ute som jeg ikke har tenkt på..... Storesøster heter Marit. Har 5 dager til termin, så skulle gjerne vært i mål med dette snart....... :-/ Endret 8. mai 2013 av Queen_of_the_road*ny_spire
sommertiara Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Liv er så sterkt og nydelig alene synes jeg. Marit og Liv passer utrolig godt sammen.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Liv Maria Liv Helen Liv Aslaug Liv Ingeborg Liv Ingun Liv Sofie Liv Anne
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2013 Tusen takk. :-) Har ikke noe sansen for Liv igrunn jeg da.. og skulle virkelig ønske han kunne gå med på å prøøøøøve å finne et navn vi begge liker....
meg83 Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 Søsteren min heter Liv Andrea. Synes det er veldig fint =) Blir ofte kalt Liva av venner..
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 8. mai 2013 #7 Skrevet 8. mai 2013 Liv Helga Liv Josefine Liv Olava Liv Mathea Liv Mathilde Liv Venja Liv Karla Liv Tone
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2013 Olava er et navn jeg har tenkt litt på faktisk.. Kanskje jeg skal forsøke å si det noen ganger sammen med Liv for å se om det kan være noe... Setter pris på at dere prøver å hjelpe. Dette navnegreiene er skikkelig vanskelig......
Castho Skrevet 9. mai 2013 #10 Skrevet 9. mai 2013 Hva med Oliva? Det er Olava og Liv i ett! Synd han ikke vil være med å lete på ett navn du liker også. Synes Liv kun er pent alene!
Hun med alle ungene Skrevet 9. mai 2013 #11 Skrevet 9. mai 2013 Hvis du ikke liker navnet Liv,burde du jo ikke gå med på det! Kanskje han går med på Live/a? Det har jo navnet i seg,bare en a eller e på slutten Men Marit og Liv passet jo bra sammen da Liv Emilie Liv Anette Liv Johanne/a Liv Marie/a Liv Serine Liv Mathilde Liv Othilie Liv Helene Liv Elisabeth Kjenner to jenter (tvilling søstre) som heter Liv og Sofie,syntes de to navna klinger veldig godt sammen Så jeg kan jo foreslå Liv Sofie?!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 9. mai 2013 Liker ikke Live eller Liva heller... :-/ men håper vi kanskje kan møtes på Karoline nå da, selv om ingen av oss syns det er helt blink liksom, men det gpr seg vel litt til etter hvert. :-) Det som er så synd er at alle de navnene vi begge syns er fine er tatt av søsken, søskenbarn og venner etc.... Tusen takk for alle gode forslag. :-)
Hun med alle ungene Skrevet 9. mai 2013 #13 Skrevet 9. mai 2013 Ok,nei da skjønner jeg jo at ikke det er aktuelt! Liv Karoline var jo fint
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #16 Skrevet 11. mai 2013 Tusen takk for alle gode forslag. :-)
Nyttårs barn Skrevet 11. mai 2013 #18 Skrevet 11. mai 2013 Jeg har både en mamma og en datter som heter Liv. Hva med Liv Margrethe? Men synes ikke du skal gå med på et navn du ikke liker 100%.
Vårprinsessa Skrevet 12. mai 2013 #19 Skrevet 12. mai 2013 Jeg kjenner både en Liv Sofie og en Liv Ellinor syntes begge er fine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå