Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Jeg vet det sikkert høres helt sprøtt ut, men jeg drømmer kun om å møte en som tar full kontroll i soverommet, og "tvinger" meg til å gjøre seksuelle tjenester for han. Når jeg tenker tilbake så tror jeg dette er noe jeg har ønsket lenge, at det er tanker som har ligget skult i meg en lang tid, men som dukket opp her om dagen når jeg møtte en som hadde et ønske om å dominere (dessverre var han ikke "sterk" nok, så det fungerte ikke). Jada etter dette har jeg begynt å lese fifty shades bøkene, og nei jeg drømmer ikke om å møte en nydelig mangemilionær, jeg bryr meg ikke om penger, og så lenge jeg synes han er guds gave til kvinnen så holder det lenge. Dette er heller ikke noe jeg drømmer om på grunn av bøkene, jeg valgte å lese bøkene nettopp fordi jeg drømmer om å bli dominert. Til vanlig er jeg en sterk kvinne, med mye ansvar og en god posjon selvtilit. Jeg er ikke redd for å prøve nye ting, jeg er ikke redd for å følge mine drømmer, men hvor i he****te kan jeg møte en som liker å dominere og ikke minst er sterk nok til å klare det? Og kan man kombinere dette med familieliv? Er det flere som har det slik? Er det noen som er eller har vært i et forhold hvor de blir/har blitt dominert? Hvordan har dere det? Hvordan møttes dere? Skjønte dere dette tidlig eller var det behov dere oppdaget etterhvert? Anonym poster: 358efb92144bfd000959c540a058f89b Anonym poster: 358efb92144bfd000959c540a058f89b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Finnes sikkert chatte forum for sånt. De fleste vil nok være sterk nok, da det er du som er sjefen i sånne forhold som beskrevet i bøkene. Det er dine ønsker, din nytelse som er målet med det hele. Dine grenser og dine behov. Det er bare skuespill. Anonym poster: 7a386fa2ecbcf8148887b884e1fd42db
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 På en del nettsider så bruker noen koder for å signalisere at de har slike preferanser. Ofte bruker de Don eller Dom eller Master i nicket sitt. Det er flere slike koder også, men jeg husker dem ikke siden jeg ikke tenner helt på det selv. Godt man har forskjellig smak, da er det jo noen for alle Anonym poster: 99cec2f7c1a6e764d5711242f253cafa
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Jeg har det som deg, men mannen min er ikke med på det, da det blir veldig unaturlig for han. Jeg var i et kort forhold med en som..ehm...Mr. Grey, haha, men dessverre holdt det ikke;-) Men jeg vil alltid lengte etter det. Anonym poster: 7c05b2b31dd52c0b08664adb7de02a26
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 Hmm....cupido? Men jeg er ikke ute etter en tilfeldig flørt heller, det er heller ikke noe for meg, kan man treffe noen der som kan tenke seg fast forhold? Anonym poster: 358efb92144bfd000959c540a058f89b
L-8 Skrevet 8. mai 2013 #7 Skrevet 8. mai 2013 Hmm....cupido? Men jeg er ikke ute etter en tilfeldig flørt heller, det er heller ikke noe for meg, kan man treffe noen der som kan tenke seg fast forhold? Anonym poster: 358efb92144bfd000959c540a058f89b Selvfølgelig! Og der er det forum, chat, kontaktannonser, god lesning, erotikk, mange forskjellige profiler... Noe for alle vil jeg si
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #8 Skrevet 8. mai 2013 Jeg vet det sikkert høres helt sprøtt ut, men jeg drømmer kun om å møte en som tar full kontroll i soverommet, og "tvinger" meg til å gjøre seksuelle tjenester for han. Når jeg tenker tilbake så tror jeg dette er noe jeg har ønsket lenge, at det er tanker som har ligget skult i meg en lang tid, men som dukket opp her om dagen når jeg møtte en som hadde et ønske om å dominere (dessverre var han ikke "sterk" nok, så det fungerte ikke). Jada etter dette har jeg begynt å lese fifty shades bøkene, og nei jeg drømmer ikke om å møte en nydelig mangemilionær, jeg bryr meg ikke om penger, og så lenge jeg synes han er guds gave til kvinnen så holder det lenge. Dette er heller ikke noe jeg drømmer om på grunn av bøkene, jeg valgte å lese bøkene nettopp fordi jeg drømmer om å bli dominert. Til vanlig er jeg en sterk kvinne, med mye ansvar og en god posjon selvtilit. Jeg er ikke redd for å prøve nye ting, jeg er ikke redd for å følge mine drømmer, men hvor i he****te kan jeg møte en som liker å dominere og ikke minst er sterk nok til å klare det? Og kan man kombinere dette med familieliv? Er det flere som har det slik? Er det noen som er eller har vært i et forhold hvor de blir/har blitt dominert? Hvordan har dere det? Hvordan møttes dere? Skjønte dere dette tidlig eller var det behov dere oppdaget etterhvert? Anonym poster: 358efb92144bfd000959c540a058f89b Anonym poster: 358efb92144bfd000959c540a058f89b jeg har vært i to langvarige forhold og ikke fått orgasme en eneste gang, klarer heller ikke onanere så var veldig frustrert. Oppdaget helt plutselig, eller rettere sagt INNSÅ plutselig hva det var, jeg MÅ bli dominert, hvis ikke må jeg tenke og lure meg selv til å tro at han tvinger meg for at det skal funke. Etter jeg forsto det har jeg også klart å få orgasme selv. men jeg var 24 år da det gikk opp for meg. Har vært heldig EN gang da jeg traff en som ønsket akkurat det samme, å dominere meg da. Han var kjempeflink og det er den beste sexen jeg noen gang har hatt.. Dessverre var han bare 21 år gammel og vi hadde forskjellig personlighet og selv om det NESTEN var verdt det med den gode sexen, hadde det aldri funket.. har så vidt vært i forhold senere men aldri noe seriøst. Ikke i det hele tatt.. Jeg har blitt ganske kresen på menn da. Ser liksom på de med en gang om de er den sterke bestemte mannen jeg leter etter. Så avviser fort av småting som kan bety at han ikke er av den dominerende typen. jeg er så trygg på dette nå, og veldig åpen om det. kke flau over det siden det ikke er så tabu lenger, Så hvis/når jeg treffer en potensiell mann kommer jeg til å si fra allerede fra første gang hva jeg liker og at det er det eneste som funker for meg. Kan jo ikke risikere å involvere meg med en mann som liker å bli sominert selv. Hadde jeg aaaaldri orket Og forresten, sånn i dagliglivet er jeg ganske dominerende og liker å ta kontroll, styre ting, lede.. Kanskje det er derfor vi er som vi er i senga? Omvendt liksom? Ser for meg at sånne rolige sjenerte jenter elsker å ta styringen på soverommet! ;D Anonym poster: e0a17879e6621d83cacf0de90cbb1b5f
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #9 Skrevet 8. mai 2013 Mannen dominerer meg av og til. Er ikke noe jeg MÅ ha hver gang, men ingenting annet tenner meg like mye. Samlivet vårt ellers er ganske normalt, så det er ikke noe problem å kombinere med familieliv. Og det er ikke sprøtt, men ganske normalt. Vi fant ut av dette ved at mannen prøvde seg fram med mye forskjellig (han er ganske åpen og eksperimentell) og oppdaget etter hvert at jeg tente ekstra mye når han gjorde ting som gikk i den retningen. (Holdt meg fast, dasket litt o.l.) Så prøvde han gradvis å gå lenger og lenger for å se hvor langt han kunne strekke det, og jeg tente bare mer jo lenger han dro det. Jeg hadde en del sånne fantasier før jeg møtte ham også, men trodde jeg var den eneste i verden, og at jeg var syk i hodet, og hadde aldri turt å si det høyt. Så flaks for meg at mannen prøvde seg frem, og at vi begge likte det. Anonym poster: 0d7b92c94517dd209e504995eb0ba53f
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #10 Skrevet 8. mai 2013 Jeg vet det sikkert høres helt sprøtt ut, men jeg drømmer kun om å møte en som tar full kontroll i soverommet, og "tvinger" meg til å gjøre seksuelle tjenester for han. Når jeg tenker tilbake så tror jeg dette er noe jeg har ønsket lenge, at det er tanker som har ligget skult i meg en lang tid, men som dukket opp her om dagen når jeg møtte en som hadde et ønske om å dominere (dessverre var han ikke "sterk" nok, så det fungerte ikke). Jada etter dette har jeg begynt å lese fifty shades bøkene, og nei jeg drømmer ikke om å møte en nydelig mangemilionær, jeg bryr meg ikke om penger, og så lenge jeg synes han er guds gave til kvinnen så holder det lenge. Dette er heller ikke noe jeg drømmer om på grunn av bøkene, jeg valgte å lese bøkene nettopp fordi jeg drømmer om å bli dominert. Til vanlig er jeg en sterk kvinne, med mye ansvar og en god posjon selvtilit. Jeg er ikke redd for å prøve nye ting, jeg er ikke redd for å følge mine drømmer, men hvor i he****te kan jeg møte en som liker å dominere og ikke minst er sterk nok til å klare det? Og kan man kombinere dette med familieliv? Er det flere som har det slik? Er det noen som er eller har vært i et forhold hvor de blir/har blitt dominert? Hvordan har dere det? Hvordan møttes dere? Skjønte dere dette tidlig eller var det behov dere oppdaget etterhvert? Anonym poster: 358efb92144bfd000959c540a058f89b Anonym poster: 358efb92144bfd000959c540a058f89b jeg har vært i to langvarige forhold og ikke fått orgasme en eneste gang, klarer heller ikke onanere så var veldig frustrert. Oppdaget helt plutselig, eller rettere sagt INNSÅ plutselig hva det var, jeg MÅ bli dominert, hvis ikke må jeg tenke og lure meg selv til å tro at han tvinger meg for at det skal funke. Etter jeg forsto det har jeg også klart å få orgasme selv. men jeg var 24 år da det gikk opp for meg. Har vært heldig EN gang da jeg traff en som ønsket akkurat det samme, å dominere meg da. Han var kjempeflink og det er den beste sexen jeg noen gang har hatt.. Dessverre var han bare 21 år gammel og vi hadde forskjellig personlighet og selv om det NESTEN var verdt det med den gode sexen, hadde det aldri funket.. har så vidt vært i forhold senere men aldri noe seriøst. Ikke i det hele tatt.. Jeg har blitt ganske kresen på menn da. Ser liksom på de med en gang om de er den sterke bestemte mannen jeg leter etter. Så avviser fort av småting som kan bety at han ikke er av den dominerende typen. jeg er så trygg på dette nå, og veldig åpen om det. kke flau over det siden det ikke er så tabu lenger, Så hvis/når jeg treffer en potensiell mann kommer jeg til å si fra allerede fra første gang hva jeg liker og at det er det eneste som funker for meg. Kan jo ikke risikere å involvere meg med en mann som liker å bli sominert selv. Hadde jeg aaaaldri orket Og forresten, sånn i dagliglivet er jeg ganske dominerende og liker å ta kontroll, styre ting, lede.. Kanskje det er derfor vi er som vi er i senga? Omvendt liksom? Ser for meg at sånne rolige sjenerte jenter elsker å ta styringen på soverommet! ;D Anonym poster: e0a17879e6621d83cacf0de90cbb1b5f Ja det er det jeg også misstenker litt, at så lenge jeg tar så mye kontroll i hverdagen så trenger jeg et sted hvor jeg slipper å tenke, hvor en annen kan ta styringen. Det er forresten godt å høre at andre har det slik også, og ja jeg ser jo at dette ikke er et så stort tabu lenger. Anonym poster: 358efb92144bfd000959c540a058f89b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #11 Skrevet 8. mai 2013 ....da har jeg opprettet en profil på Cupido så får vi se hvordan det går Anonym poster: 358efb92144bfd000959c540a058f89b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå