Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva jeg skal Gjør lenger. Jeg og min mann har våre sammen 12 år. Fikk en datter for 6mnd siden. Forholdet vårt har bare gått nedover. Alt er bare galt. Alt jeg Gjør og sier. Han sier han føler at han lever i et fengsel. Han orke ikke mer. Han har fått tilbud om å være på jobb 1mnd hjem 14 dager. Eg har sagt nei. Han ble fly forbanna.. Eg er så lei meg. Når du har 3 barn i hus så kan du ikke akkurat bare stikke fra alt ansvar. Hva nå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144045934-litt-fortvilet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hva skal eg Gjør no. Er så lei meg. Men ingenting går inn. Har han bestemt seg så har han bestemt seg.er heilt ifra meg. Bare for en jobb liksom føler det er mer som ligger bak dette. Ikke vet eg. Han kommunisere veldig dårlig med meg fortiden. Enten er han ute hele tiden eller så sitter han bak en data.

Han kan jo uansett ikkje bestemme at du ikkje skal få sjå ungane. Det er jo heilt bak mål, så det håpar eg du ikkje tar seriøst.

Viss han går ifrå deg og tar jobben, skal han då ha med seg tre ungar på jobb vekke i ein mnd? Tvilar på det ;)

Uansett, han her høyres jo ekstremt lite sympatisk ut... Har han vore tipptopp heilt til no, eller har han alltid vore sånn?

Blir litt umodent å true med skilsmisse fordi du ikkje er enig i at han skal ta den jobben.

Men du må jo kanskje gå litt i det sjølv også. Korleis pratar du til han? Korleis møter du forslag som han kjem med? Har du vore villig til å diskutere mulighetene ang jobben eller sa du "NEI!!!" før han fekk fullført setninga?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...