Gå til innhold

Dobbeltsyn, er det alltid alvorlig?

Anbefalte innlegg

Har ei venn som har slitt fælt de siste ukene. Problemene har vært dobbeltsyn, svimmelhet, fatigue (veeeeldig sliten, kan knapt gå 100 meter), trykk og smerter i hodet og han har i tillegg besvimt på jobb. Prøver å finne en ufarlig grunn til dette, men ser at det som går igjen når jeg googler dette er MS og hjernesvulst... Er det noen som vet om mindre farlige tilstander som kan forårsake dette? Håper og håper...

Anonym poster: 0291ce1fa312c8acbaa621570aff964a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144045911-dobbeltsyn-er-det-alltid-alvorlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har ei venn som har slitt fælt de siste ukene. Problemene har vært dobbeltsyn, svimmelhet, fatigue (veeeeldig sliten, kan knapt gå 100 meter), trykk og smerter i hodet og han har i tillegg besvimt på jobb. Prøver å finne en ufarlig grunn til dette, men ser at det som går igjen når jeg googler dette er MS og hjernesvulst... Er det noen som vet om mindre farlige tilstander som kan forårsake dette? Håper og håper...

Men han har vel vært hos legen hvis han har hatt dette i flere uker?

Anonym poster: 847a1e012b463958b44cfbed35d39b64

Men han har vel vært hos legen hvis han har hatt dette i flere uker?

Anonym poster: 847a1e012b463958b44cfbed35d39b64

Takk for svar! Ja, han er under utredning nå, men tok han noen uker gitt. Tør ikke å mase for mye på han, vi har datet noen måneder, men merker at han er kjemperedd og jeg synes så synd på han. Liker han veldig godt, og håper bare det ikke er veldig alvorlig, for jeg ønsker han kun det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...