Gå til innhold

Sykepleiere: Hvis dere skulle tatt en videreutdanning innen for yrke hvilken ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

En som fikk meg bort fra turnusarbeid. Rett og slett.

Hvis du ser bort i fra arbeidstider da? Og tenker bare på hva du kunne ha trives med?

HI

Anonym poster: 4879afc3caec94f3a07dd4e1776294f6

Jeg kunne trivdes innen psykiatri, rusarbeid, kanskje helsestasjon (men er redd jeg ikke hadde taklet å jobbe med familier som ikke er snille med barna sine), kanskje som jordmor (men igjen, tror det hadde vært tøft følelsesmessig), personalledelse, kriminalomsorg, mange retninger innen NAV og å undervise. For å nevne noe, det er mange muligheter! Men dessverre få jobber å velge mellom :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt en master i helsefremmende arbeid, driver med videreutdanning innen veiledning.

Jobber i en dagtidsjobb som følge av min mastergrad - fornøyd med det smile.png

Anonym poster: 92534d6d2d236f6aa750e192ec6be74f

Hvordan ser en typisk arbeidsdag ut? Høres spennende ut.

Anonym poster: 4879afc3caec94f3a07dd4e1776294f6

Skrevet

Jeg har tatt videreutdanning som jordmor og stortrives. For meg passer det utrolig mye bedre å jobbe med stort sett friske, gravide kvinner og det normale, enn det syke.

Anonym poster: 914cd361769936017eda31f481edf646

Skrevet

Helsesøster!

Men de er det dessverre ingen mangel på her i byen så vanskelig å få jobb...

Anonym poster: 7661b6a248394f173d40c3d299163450

Skrevet

Jeg har ikke tatt noen videreutdanning, men jeg håper å få tatt videreutdanning i ledelse etterhvert. Jobber i spesialisthelsetjenesten som assisterende avd. sykepleier nå, liker meg godt :-)

Men jeg likte meg også veldig godt "på gulvet" (likte som en over å ha fri i ukedagene), kan også tenkte meg videreutdanning i intensivsykepleie eller kreftsykepleie :-)

Anonym poster: 10b45d46ffb74e1f7c0993adb3ee24dd

Skrevet

Anestesi eller neonatalintensiv. Dersom det var mulig å få fast 100 % stilling kunne jeg også godt tenkt meg helsesøster.

Skrevet

Er ikke sykepleier helt enda men jeg hadde nok valgt jordmor eller operasjonssykepleier.

Skrevet

Familieterapi

Anonym poster: 43bf0ecebceff36252def7183182c046

Skrevet

Jeg er anestesispl og stortrives. Stort ansvar, høyt tempo, veldig selvstendig. innebærer anestesi til planlagte operasjoner, ø hjelp pasienter, og akuttmedisin. Jobben innebærer alt fra fødsel til død. Sectio, dårlige barn på føden, hjertestans, medisinsk mottaksteam, ulykker, ambulanseutrykning osv. Kjempeartig.

Anonym poster: df88de64fb568791edbc7400b3fd3183

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...