Gå til innhold

Hva betyr DSV i turnus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått det på to av mine første vakter jeg skal ha i sommer der jeg nå jobber som ekstravakt ved siden av studiet. Skal ha et vikariet der i sommer når jeg er ferdig på skolen. Man og tirs i første uken står det DSV, mens de andre dagene står det vanlig D1, 1A, F1 osv, det er jeg jo kjent med. Men DSV har jeg aldri hørt om før. Noen her om har hørt om det? Er det jeg noe som har gått meg hus forbi her?

Anonym poster: 75841e0af0861fc3b262b279473481cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hva bokstavene betyr, men kan det bety opplæringsvakter? Siden det er de to første vaktene liksom?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Man velger jo selv hva vaktene heter. Jeg står i arbeidsplan som s, fordi jeg er sekretær. Kan være en tilpasset vakt, feks. Bruker dere gat? Isåfall kan du sjekke arbeidstiden der. Vi har ymse tilpassede vakter som vi kaller det som passer seg sånn...

Skrevet

Det var det jeg også tenkte og håpte :) Er ferdig utdannet sykepleier til sommeren og selv om jeg har jobbet der i noen måneder så trenger jeg opplæring i forhold til de nye oppgavene jeg får som nyutdannet. D står sikkert for dagvakt, men SV aner jeg ikke....får høre med sjefen neste gange jeg skal på jobb.

H.I

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kan jo være dag sykepleier vakt?? Nærmeste jeg kom på :)

Skrevet

Men alle vaktene er jo sykepleiervakt :) De andre sykepleierene pleier aldri å ha denne betegnelsen på turnusen sin. Får høre med sjefen på jobb :)

H.I

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Da er jeg tom for ideer :) da får du nok svar av sjefen :)

Skrevet (endret)

SommerVikar?

Sikkert opplæringsvakter..

Endret av Petranova
Skrevet

DøllSeinVakt?

Skrevet

Dag senvakt kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...