Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Hei! Er det noen som har gjort SmartLipo (fettsuging med laser) og som har gode erfaringer med det? Vurderer å fikse et par problemområder som ikke vil bli kvitt fettet uansett hvor slank jeg er ellers. Anonym poster: 95fdea479d8381bdf814ac38555cdf9b
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Hei.<br />Jeg fikk foretatt smartlipo for fire dager siden, på klinikken på Majorstua. Det er helt klart for tidlig å uttale seg veldig bestemt om resultatet, men så lang:<br />Kritikken som er framkommet om manglende profesjonalitet, språkvansker, ingen forandring etc virker helt absurd. Fettansamlinger på mage og knær ble effektivt fjernet, jeg så jo beholderen etterpå. Dette er områder jeg har forsøkt å slanke og trene bort, uten held. Det ble snakket norsk og norsk/dansk. Personalet var høflige, gav god informasjon i forkant om kjøp av kompresjonstøy, og orienterte fortløpende under prosessen. Så langt er jeg storfornøyd med resultatet, min "todelte" keisersnittmage ser tilnærmet normal ut, og bedre skal det visstnok bli. Området rundt knærne ser rett og glatt ut, selv om jeg fortsatt er hevet. Det som er en liten anelse overdrevet i reklamen, er for min del hvor fort man er tilbake på jobb. Jeg har hatt bruk for et par sykedager, og hadde egentlig regnet med det:) Så langt er jeg kjempeglad for valget mitt, og gleder meg til at mine klær igjen passer meg bedre. Anonymous poster hash: ee4ed...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå