Gå til innhold

Fotballstrening når regner?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 5- åring skal på sin første trening i kveld og det ser ut som om det skal regne. Hva skal jeg kle på ham? Bruker de regntøy? Hehe, helt grønn på dette:) Aldri spilt fotball i mitt liv!

Anonym poster: f395483295cb762baeb1ad81e32b12de

Gjest enlitenfraatilå
Skrevet

Her bruker 8 åring en "overtrekksjakke" som er typ vannavstøtende men ikke vanntett, når det regner. Vanlig fotball nickers.

Har ull inderst på overkroppen slik at han ikke blir altfor våt og kald.

Er nok værst for oss foreldre som ser på i slikt vær, ungene er jo i bevegelse hele tiden :)

Skrevet

Vanlig treningstøy, evt ull innerst om det er kaldt og vått. Regntøy er ikke noe særlig å trene i hverken for liten eller stor.

Skrevet

Når de er så små har de gjerne regntøy på seg ja.

Min eldste som nå er 12 år trener i en vannavstøtende nikkers og en vind- og vannavstøtende genser når det regner. Han blir jo våt, men regntøy gir for liten bevegelighet og blir klamt. Så han vrenger av seg det våte og går rett i dusjen etter trening.

Har to fotballgutter og de har ikke trent i regntøy etter at de begynte på skolen... Når det er kaldt har de ull eller superundertøy under fotballtøyet.

http://www.gmax.no/produkt/259579(BC_2)/umbro-parma-windbreaker/

http://www.gmax.no/produkt/282112(BC_2)/umbro-romero-fotballnikkers-jr/

Anonym poster: 2d71a5d2dc24f0a97e1ddfc034e5b73a

Skrevet

Hvis du har xxl i nærheten har de fine fotballklær på salg nå :) Beste som finnes er å spille fotball i regnet, deilig :D

Anonym poster: 581e67b558a1b9e33e6f8aab6227da57

Skrevet

Hvis du har xxl i nærheten har de fine fotballklær på salg nå :) Beste som finnes er å spille fotball i regnet, deilig :D

Anonym poster: 581e67b558a1b9e33e6f8aab6227da57

Spesielt dersom man spiller på gress, og slipper unna kunstgresset :) :) :)

Anonym poster: 85650e61cf67fe8d1049f3c772f75d8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...