Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Hjelp.. Fra mannen min vil ikke ha sex fordi... Hvordan får man mannen interessert igjen etter lang tid med tørke?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Det spørs jo hva problemet er? Her hjalp det med en skikkelig oppvask! Mannen var ute på flørteren med andre, hadde enda ikke gjort noe galt, men han sviktet meg. Ga masse oppmerksomhet til andre damer, og ikke noe til meg osv. Først var jeg rasende for hvordan han hadde oppført seg. Så la jeg raseriet bak meg. Deretter forsøkte jeg å spørre hvorfor det hadde blitt sånn og analysere det siste året. Var nøye med å si at det var begges feil at vi hadde kjørt oss inn i et blindspor, slik at det ikke ble masse beskyldninger til ham. Vips, så kom sexen av seg selv! Nå var jeg såpass heldig at mannen var villig til å gå i seg selv og endre sin adferd. Han elsker meg innerst inne, vi hadde bare kjørt oss litt fast i et blindspor. Jeg er glad jeg tok tak i det før det gikk for langt. Kunne i verste fall endt i skilsmisse eller utroskap. Hvis mannen derimot ikke har følelser for deg lenger, kan det kanskje bli verre. Profesjonell hjelp? Anonym poster: 65c42d4174165c8a700faab3898f6c2b
Major HotLips Houlihan Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Først og fremst så må du snakke med han. Du kan ikke vekke til live et dødt sexliv alene. Fortell han hva du føler og har behov for, og få frem hva du syns er vanskelig med dette. Oppfordre han til å si hva han tenker og for all del ikke døm eller vær kritisk. Prøv å kom frem til en felles forståelse og et felles mål om mer romantikk og nærhet i forholdet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå