Gå til innhold

Årets 17-mai antrekk - tråd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper å unngå 100 like dumme innlegg som mitt, derfor overskriften :P

Hva skal dere ha på dere på 17 mai? Sliter litt her...

Bunad? Kjole? Bukse, dressjakke, tights og tunika?? Æææææææhhhh!!!! :P

Anonym poster: 196088ede76077800ca61c36b388a30d

Skrevet

Er nesten 13 uker på vei til 17.mai, så bunad får henge i skapet et år til ;) Har egentlig kun antrekk som passer med sommervær, så får slenge inn bestilling på go'vær! Har altså planer om en kortermet tunika i mørkeblått med hvite prikker, hvit halvlang tights og hvite småsko. Blir det kaldt og/eller regn lurer jeg veldig på hva jeg gjør!

Skrevet

Her blir det sikkert kaldt, som vanlig.. Finnes fremdeles enkelte snøhauger som ikke har smelta helt enda. Så her blir det noe passe varmt og praktisk. ;)

Mørkeblå smale bukser, hvit bluse, røde ballerinasko og rød utsvingt jakke med belte i livet.

Evt. støvler/vintersko regndress/dunjakke, hansker og lue...

Skrevet

Da er det bare noen få dager til termin, så om jeg er i form blir det en nydelig kreasjon av søppelsekk og gaffa:-)

Skrevet

Skal ha på meg en grå kjole fra Sorbet. Den er pyntet og søt. Kjøpte den til dåpen, fint å bruke den en gang til.

Anonym poster: 90a39d0bcfb34339a7cae69af9ec4e39

Skrevet

Jeg skal ha på meg en kremgul kjole med pynt fra Vera Moda.

Anonym poster: cbd85e65c4c9ec9e83547f44e38e9332

Skrevet

Fant en lekker kreasjon i lilla fra HM sin mammakolleksjon anno 2001 :wub: Passer like fint denne gangen som med førstemann. Vil være 34 uker på vei 17. mai og stor som en flodhest :P Men denne passer like bra som sist. Kjøpte den til 17. mai sist gang også

Skrevet

Bunaden min er 3 nr for stor, så den henger pent i skapet. Men om mor ikke skal bruke sin, så skal jeg låne den, selv om den og er litt stor.

Ellers blir det kjole og tights hvis grått og kaldt eller sommerkjole og bolero om sol og varme.

Eller som i fjor - fullt regntøy og joggedress under....................

Skrevet

Jeg har egen 17-mai regkåpe! Blir vel den i år også...

Men du HI, hvis du har bunad, og den passer, så tar du vel den?

Skrevet

Hi her. Meldt regn, så takker for fine forslag om regntøy :P

Har bunad, men fullammer ei lita snuppe på 4 uker, så orker rett og slett ikke gjemme vekk matstasjonen hennes bak lag på lag med klær og søljer :P

Anonym poster: 196088ede76077800ca61c36b388a30d

Skrevet

Planen er at hele familien stiller i bunad, men om regnet som er lovet kommer, så tror jeg jammen vi dropper det altså. Da tror jeg heller jeg går for pen bukse med en topp til for så å toppe det hele med allværsjakke!

Skrevet

Her blir det Sommer kjole, og strompebukser.ikke bunad siden vi reiser bort.,det er meldt Sommer temperatur.

Skrevet

Jeg skal ha bunad som jeg nesten alltid har på meg.

Mine barn skal ha bunader

Mannen har ikke bunad så da blir det vel dress da tenker jeg.

Katten skal ha sløyfe:P

Anonym poster: 0c8a69088bb63d9c27dd7c97cc4d78ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...