LilleMirakelPrins Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Vi får vår gutt nr to i oktober, 1 1/2 år etter Tobias kom til verden. Den gangen slet vi veldig med navn, og nå aner vi virkelig ikke. Problemet er at vi har ulik smak og de navnene begge liker er på navnetoppen, som vi forsøker å unngå. Jeg bryr meg ikke så mye om det, men der er mannen helt bestemt. Han liker navn som Konrad, amadeus, og Ludvig mens jeg vil ha marcus, Emil og Andreas..hjelp?
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Jeg liker mer dine navn Synes Emil og Andreas er nydelig, Sønnen min heter Emil . Men forslag til navn som ikke er på navntoppen som jeg synes er veldig fine er : Anders Marius Stian Simen Sindre Daniel Jørgen Michael Lars Fredrik Ferdinand Syver Arion Caspian Henrik Niklas Sander Adrian Synes mange navn som passer fint til Tobias Lykke til
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Liker alle navnene du nevnte jeg. Noen navn jeg liker er: Melvin Fredrik Sirius Eirik Kornelius Ravn Jonathan Imre Wilhelm Øystein Åsmund Aron Torjus Torben Kevin Even Lars Lennart Laurits Sakarias Selmer Helmer Kristoffer Henrik Joar Jørgen Solan Ingvald Erik Jaran Veit ikke om du liker noen av de da men......
Vannmann35 Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 Vet om søskenpar som heter: Tobias og Jacob x 2 Tobias og Sven Ut over det så ville jeg holdt meg i samme genre, og synes disse passer: Tobias og Isak Tobias og Mikael Tobias og Emanuel Tobias og Gabriel
Hun med alle ungene Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 Fine navn på lista deres ! Ludvig er såå fint! Liker Andreas også De andre er også fine,bortsett fra Amadeus..se for deg en voksen mann med det navnet..Tobias er forresten et helt nydelig navn Tobias og Marius Tobias og Jonas Tobias og Philip Tobias og Emrik Tobias og Emilian Tobias og Felix Tobias og Hermann Tobias og Victor Tobias og Cornelius Tobias og Imre/Emre Tobias og William Tobias og Sondre Tobias og Oliver Tobias og Daniel Tobias og Julian Tobias og Cornelis Tobias og Liam Noen av navna er på topplisten,men syntes de passet til Tobias
*Dubsgirl* Skrevet 8. mai 2013 #7 Skrevet 8. mai 2013 Noen jeg syns passer fint med Tobias (har ikke lest alle forslagene du har fått, så beklager om du får noen opp igjen) Tobias og .. Jonathan Adrian Kasper Julian William Wilhelm Samuel Oliver Victor Herman Isak Theodor Anton Kristoffer Nikolas Daniel Mikael Sivert Gustav Benjamin
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 13. mai 2013 #9 Skrevet 13. mai 2013 Jeg liker mannen din sine forslag. Dine navn er mer navnetopp Ludvig og Amadeus er jo råstilige navn
Cornelianelia Skrevet 13. mai 2013 #10 Skrevet 13. mai 2013 Støtter mannen din og stemmer på Ludvig! Eller hva med Theodor?
Castho Skrevet 11. juni 2013 #12 Skrevet 11. juni 2013 Liker både Amadeus, Ludvig og Emil (selv om det er litt kjedelig). Tobias er jo lang opp på navnetoppen så ville ikke brydd med så mye om det gjelder lillebror også. Synes Tobias og Ludvig passer supert men hvis ikke hva med: Bastian Filip Herman Iver Jason Lyder Martinius Vetle
Giss Skrevet 12. juni 2013 #13 Skrevet 12. juni 2013 Mine forslag: Tobias og ... Edvard Leonel Henry Aksel Bertram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå