baremeg.. Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Uttak og innsett forrige uke, tirsdag til uka skal jeg ta blodprøve, hadde tenkt å vente til jeg får resultatet av den, men det klarer jeg bare ikke tror jeg skal ta en test til søndag, det er dag 12 etter uttak og befruktning. Tror dere den viser positiv da om jeg er gravid? Kjenner ikke noen ting nå, men det er kanskje for tidlig med symptomer..
Gjest Trulte med to små Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Skjønner tiden går sent ja! Husker godt hvordan det var. Om du er gravid er det stor sjanse for at testen vil bli positiv på dag 12, men ikke gi opp om den viser negativt da. Prøv igjen på testdag i tilfelle. Jeg er testoman og har alltid begynt å teste tidlig, selv om det er dumt på mange måter er dumt. Har kjøpt billigtester og kunne da ta en hver dag og se testen bli sterkere for hver dag da jeg ble gravid Er i uke 31 nå. Masse lykke til!
baremeg.. Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2013 Takk for svar lurer på om det er et dårlig tegn å ikke ha symptomer ennå? Har veldig ømme pupper da, men det begynte faktisk før innsett så er vel pga hormonene jeg brukte. Ingen mensmurringer eller stikninger heller.
Gjest Trulte med to små Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Takk for svar lurer på om det er et dårlig tegn å ikke ha symptomer ennå? Har veldig ømme pupper da, men det begynte faktisk før innsett så er vel pga hormonene jeg brukte. Ingen mensmurringer eller stikninger heller. Det med symptomer har jeg inntrykk av at varierer veldig. Noen kjenner mye og andre ingenting. Jeg hadde mye vondt etter egguttak og innsett var også ubehagelig fordi jeg var så sår etter uttaket. Hadde mensmurringer, men jeg kan ikke huske at det var annerledes fra de andre forsøkene mine, da jeg ikke ble gravid. Jeg satte inn to egg da og begge festet seg ( men mistet den ene tvillingen tidlig i det som kalles vanishing twin ) så det kan være det var derfor det jobbet ekstra i magen min denne gangen.
all i want is u Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 tror d er veeeldig forskjellig fra person til person og fra gang til gang mtp symptomer... vet d er kjempe vanskelig, men vi må prøve å ikke tenke, fundere og kverne så mye på d der. jeg hadde innsett i dag, og vet at d blir verst om et par dager. da er d ikke mye tålmodighet her i gården normalt sett... men, etter å ha lest mye her inne av hvilke symptomer folk har og ikke har, hvordan folk kan stormblø og likevel være gravide... ja, d viser bare hvor umulig d er å kunne si om man er gravid eller ikke. lykke til med tålmodigheten! håper d lyser positivt på søndag for deg
all i want is u Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 ja, og husk for all del at dersom søndag ikke er testdagen din, så må du ikke ta sorgene på forskudd skulle testen vise negativt i helga!
My73 Skrevet 8. mai 2013 #7 Skrevet 8. mai 2013 Jeg testa negativt på dag 9 etter uttak sist, men fra dag 10 var den svakt positiv for så å blir sterkere og sterkere.., så vil tro at dag 12 vil vise positiv hvis du er gravid:-) Nå skal jeg vente til dag 10-11 tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå