Lisse_01 Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Han sitter her i toppform. Spiser 1 porsjon grøt. Så tenker jeg han skal smake brød med leverpostei. Gir han BITTELITT. Han skjærer grimaser og begynner og brekke seg. Så spyr han opp ALL grøten. Syk eller bare Pga brekningen? Blir helt stressa her. Skal ikke gi brød på LENGE. Likte han det ikke? Tålte han det ikke? Han er 7 mnd og 10 dager
HerGårDetUnna!!! Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Min gutt brekker seg når det kommer noe uvant eller uventet inn i munnen hans, eller om han får noe han ikke liker. Da kommer som regel alt i retur. Har begynt å la han smake for eksempel leverpostei på tuppen av ei skje slik at smaken ikke blir så overveldende. På den måten venner han seg til forskjellige smaker. Brød har jeg bløtet i mme.. Gi det et par dager og prøv igjen, men da kanskje før han får grøt?
Lisse_01 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2013 Min gutt brekker seg når det kommer noe uvant eller uventet inn i munnen hans, eller om han får noe han ikke liker. Da kommer som regel alt i retur. Har begynt å la han smake for eksempel leverpostei på tuppen av ei skje slik at smaken ikke blir så overveldende. På den måten venner han seg til forskjellige smaker. Brød har jeg bløtet i mme.. Gi det et par dager og prøv igjen, men da kanskje før han får grøt? Lurt. Her var det mange gode forslag. Prøver om noen dagar FØR grøt, og bare litt på skjeen
*oktobergutt 12* Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Min brakk seg og kastet opp første gang han smakte på brokkoli....
Ikkesåallerværst Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 Min på 12 måneder kaster opp nesten hver dag når han spiser middag.. Tørker opp, og spiser videre vi nå. Det er klumper som er problemet. Dette er verre under sykdom og tannfrembrudd (dvs frembrudd og frembrudd, det pågår jo av og på i måneder før tanna kommer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå