MammaHåp1 Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Da har jeg komt så langt for denne gang at jeg skal teste meg i morgen:) Må si jeg er litt spent..... Men herlighet for en sterk 'mensen' feeling jeg har i magen....det trykket! Får bare legge meg og håpe på det beste:)
Stjernemagnolia Skrevet 7. mai 2013 #3 Skrevet 7. mai 2013 Hei MammaHåp1 Lykke til med testen i morgen/dag! Blir spennende å høre hva resultatet blir, men satser på positiv test og stor jubel i hjemmet. Hold oss oppdatert.
MammaHåp1 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2013 Clear blue digital: gravid !!!!! Jaaaa!!!! Så glad:D
Gjest Trulte med to små Skrevet 8. mai 2013 #14 Skrevet 8. mai 2013 Gratulerer så mye!! Ingen ting er bedre en å se en positiv test!
Humlefrøken Skrevet 8. mai 2013 #15 Skrevet 8. mai 2013 Å guri, kjente jeg ble litt rørt på dine vegne jeg. Gratulerer med positiv test :-)
Stjernemagnolia Skrevet 8. mai 2013 #18 Skrevet 8. mai 2013 Wow, vil skrike ut en kjempe GRATULERER til deg! Så deilig og flott det må være å få en positiv test. Kos deg som nygravert og tvi, tvi fremover.
MammaHåp1 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #19 Skrevet 8. mai 2013 Tusen takk alle sammen:) koselig å få gratulasjoner:) Jeg ble veldig overasket siden jeg fikk satt inn et 2 delt egg at jeg skulle bli gravid. Gleder meg til ul om 3 uker:)) Håper at trening, vitaminer og sunnere kosthold har vært oppskriften:) Masse lykke til videre til dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå