Gå til innhold

Noen som har peiling på Hcg-nivåer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å målte hcg i forrige uke, var da 4+6. Fikk svar igår, der det sto at hcg var på 1764.

Legen sa bare at det var høyt, og at jeg var tydelig gravid.

Men er det ikke veldig høyt for uke 4?

Ble litt redd det er 2 inni der nå ;)

Anonym poster: e6ac66e736b08100a6f0e28d00bdcfc9

Skrevet

Etter MYE googling når jeg var gravid med nr 3.....så må jeg si at du bare kan se bort i fra alle tall. Bare den stiger så er det bra ;)

Er så utrolig individuelt at det er rett og slett tull å bruke test med ukeindikator.

De som har tvillinger har ikke alltid høyere hcg.

Mitt tips er å la være å tenke på det ut i fra hcg i alle fall ;)

Skrevet

www.betabase.info :)

Skrevet

Jeg hadde på rundt 1000 før jeg var 4 uker på vei. Husker ikke eksakt tall. Men ihvertfall veldig høyt. Legen sa bare at det var et godt tegn, OG at det kunne også være 2. Hadde heldigvis bare en.

Anonym poster: 8b998b6e818b3cf78852bf9fb65bd475

Skrevet

Hadde også veldig høyt! Tenkte som deg-tenk om det er to :P.

Men de sier ofte at de som går gravid med jenter har høyere hcg. Stemte på meg.

Men jeg måtte bestille meg tidlig ul jeg altså, så jeg fikk se om det var en eller to. Hehe

Skrevet

Jeg hadde hcg på 51 da jeg var 4+1, og det ble ei jente.

Var kjempebekymret fordi det var lavt (habituell abort), men alt var normalt. Har hørt om flere som har hatt 2000-3000 uten at det har vært noe galt eller tvillinger. Men det øker vel sannsynligheten litt for at det kan være tvillinger, vil jeg tro!

Skrevet

Det jeg har lært gjennom masse hcg-sjekking i utallige svangerskap, er at alt kan være normalt, og det eneste som teller er hvordan det stiger over 48 timer. Men til og med der kan man ha store avvik uten at det betyr noe, så lenge det ikke synker eller står i ro. Min hcg i nevnte graviditet firedoblet seg på 48 timer i stedet for å doble seg. Men alt var normalt da også. Har også opplevd at hcg har doblet seg helt normalt 2-3 uker etter at babyen i magen døde. Så jeg har null tillit til hcg-målinger :-)

Gjest sussie77
Skrevet

Når jeg var gravid med eldstemann så hadde jeg skyhøyt hcg nivå i uke 6. Husker ikke helt nivået. Men husker jeg fikk litt panikk da jeg så på en sånn tabell og det kunne stemme med trilling gravide. Men var bare en inne i der. Og det var en gutt. :)

Noen produserer bare mer hcg enn andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...