Gå til innhold

Går det an å få kjøpt smoothie med grønnsaker - til barn - som er god?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er kresen, vil ikke ha grønnsaker... han spiser endel frukt, og liker kjøpe-smoothie, men når jeg lager vil han ikke ha... Da liker han plutselig ikke :P

Det kan hende han synes det er mer stas når han får disse små beholderne med sugetopp på... eller ihvertfall synes han det er godt da..

Noen som vet om det går an å få kjøpt lignende med grønnsaker i? Som da også smaker godt?

Anonym poster: 5672e648dfb8d1ee04e5b1544bb26dde

Fortsetter under...

Skrevet

Aner ikke, men kan du ikke "kamuflere" din hjemmelagede smoothie i en kjøpeflaske? ;)

Skrevet

Vel, det er disse fra "ellas kitchen" han har forelsket seg i. De med den lille tuten man skal suge på vet du? ser for meg at det blir litt av en jobb å få til det ;)

Anonym poster: 5672e648dfb8d1ee04e5b1544bb26dde

Skrevet

Ellas kitchen har ihvertfall en med grønnsaker i. Eple, gulrot og pastinakk er det vel. Begge unga her spiser den :)

Anonym poster: 9c3f09d15d14bbb5084b0690e3ddb838

Skrevet

Min datter var litt sånn en periode også, men så prøvde jeg og lage selv og ta det over på flaske der jeg klipte av tuppen på smokken, da var det plutselig greit med min smoothie allikevel ;)

Hvordan lager du smoothie forresten? Bruker du appelsinjuice, så anbefaler jeg å bytte ut med eplejuice, det ble veldig populært her i hus;)

Anonym poster: 2a9905a953a598c8339d2f15652c9775

Skrevet

Ellas kitchen har ihvertfall en med grønnsaker i. Eple, gulrot og pastinakk er det vel. Begge unga her spiser den :)

Anonym poster: 9c3f09d15d14bbb5084b0690e3ddb838

Sønnen min liker den veldig godt. :) Vi bruker den når vi (en sjelden gang må jeg vel presisere) har pizza, pølser el.l. til middag, sånn at han skal få i seg grønnsaker da også. Eller hvis han ikke har noe særlig matlyst.

Anonym poster: ef61712c6a40b5adf164c3056077788d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...