Gå til innhold

Voksne her med erfaring med strattera?

Anbefalte innlegg

Jeg har sluttet med ritalin,og lurer på å prøve meg på de igjen. Sist gikk jeg bare på de i påvente av ritalin,men alt var egentlig bedre når jeg gikk på strattera :)

SÅ jeg lurer på om det er noen her som har erfaring? :)

Anonym poster: 843b8bcac7d8469c9dfb3b64c860aa5e

Fortsetter under...

Jeg går på strattera, 80 mg i døgnet.

Føler at hodet mitt klarer å slappe av mer enn uten medisinene, sover også en tanke bedre. Men sliter veldig med kvalme når jeg tar de, så jeg må ta hele dosen ved leggetid.

Okey,tror jeg husker det fra sist jeg gikk på de,kvalmen..Det jeg "savner" med dem var at jeg var som du sier,klarer i hodet,men det jeg husker best var at jeg fikk så mye overskudd! Jeg kunne gå turer og være mer tilstede for familien,for på ritalin og uten noen medisin er jeg helt utslitt fra ca kl 15.. <_<

Jeg går på strattera, 80 mg i døgnet.

Føler at hodet mitt klarer å slappe av mer enn uten medisinene, sover også en tanke bedre. Men sliter veldig med kvalme når jeg tar de, så jeg må ta hele dosen ved leggetid.

Okey,tror jeg husker det fra sist jeg gikk på de,kvalmen..Det jeg "savner" med dem var at jeg var som du sier,klarer i hodet,men det jeg husker best var at jeg fikk så mye overskudd! Jeg kunne gå turer og være mer tilstede for familien,for på ritalin og uten noen medisin er jeg helt utslitt fra ca kl 15.. <_<

Tusen takk for svar,btw :)

• 8 måneder senere...

Hei,

jeg har benyttet meg av strattera over en periode på flere år og har positive erfaringer med det.

I starten så opplevde jeg MYE kvalme men dette har heldigvis gått over, det jeg fant som fungerte godt for meg. Var å ta det sammen med frokosten og gjerne ta tran ved siden av.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...