Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Er det noen her som har tatt det og som arbeider som psykolog? Luurer på om jeg skal forsøke meg på studiet. Hvordan opplevde du studieårene? Og yrket ditt i dag? Kan du tenke deg noen fordeler/ulemper å ta studiet som voksen student, jeg er allerede 35 år. Men aldri for sent¨å studere, eller? Det er et fag jeg alltid har vært svært interessert i, men det gjelder forsåvidt mange andre fag også... hvordan velge? Hvordan vil du beskrive yrket, er det givende for deg, hvordan? Utfordrende? Utviklende? Har lest meg opp mye info angående studiet og yrket, men det er jo interessant og berikende å høre fra noen som faktisk jobber som det. Setter stor pris på noen ord fra deg/ dere Anonym poster: 9b4dfa78a11d27c81de85b91303a63b7 Anonym poster: 9b4dfa78a11d27c81de85b91303a63b7