Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal på ul i morgen, er da 8 uker på vei. Har hatt så mye smerter i magen og korsryggen og har en ekkel følelse av at ikke alt er som det skal. Var på ul for en uke siden og da så ikke gynekologen jeg var hos noe mer enn en fostersekk. Han mente den var veldig liten i forhold til hva den burde og at han burde sett noe mer. Så enten er jeg kortere på vei enn vi trodde (noe som vil være merkelig ettersom g-testen ikke slår ut akkurat i det man blir befruktet) ellers så har utviklingen stoppet opp. Måtte krangle oss til å få komme inn til ul så snart, men jeg bruker så mye energi på å bekymre meg. Send meg gjerne noen gode tanker så dette går bra!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144045679-gruer-gruer-gruer-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg så lettet! Det var en liten sak der inne med bankende hjerte :) Men i følge ultralyden er jeg bare 6 uker på vei da, og ikke 8. Det skjønte ingen noen av, men tanke på når siste mens var, når vi hadde sex og når graviditetstesten var positiv. Fikk en forklaring om at den av og til skjer at fosteret går i dvale og kommer litt sent i gang, men det hørtes ganske rart ut. Noen som har opplevd det? Uansett er jeg bare sååååå lettet nå! :)

Nå er jeg så lettet! Det var en liten sak der inne med bankende hjerte :) Men i følge ultralyden er jeg bare 6 uker på vei da, og ikke 8. Det skjønte ingen noen av, men tanke på når siste mens var, når vi hadde sex og når graviditetstesten var positiv. Fikk en forklaring om at den av og til skjer at fosteret går i dvale og kommer litt sent i gang, men det hørtes ganske rart ut. Noen som har opplevd det? Uansett er jeg bare sååååå lettet nå! :)

Jeg også var på ultralyd idag! 7+4 påi i følge terminkalkulator, men på ultralyden sto det 6+2! Og embryoet var 7,2 mm! Fikk høre hjertelyd og det var helt fantastisk:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...