Gå til innhold

valg mellom enkelt forsøk / 3pk i privat... erfaringer eller tanker?

Anbefalte innlegg

Vi angrer på at vi ikke tok 3-pk!! Skal til på tredje ferskforsøk snart, og har brukt litt mer enn 3-pk-prisen på to forsøk... grunnen var at vi ville komme i gang så fort som mulig og ikke kunne legge ut så mye på en gang, men skulle ønske vi hadde spart litt lenger bare. Jaja ;)

Fortsetter under...

Tja... er jo ulike priser på ulike klinikker, da.. men mener en 3-pk lå rett under 60 000, kanskje 58 000 eller noe. Enkle forsøk blir litt billigere etter hvert: første kosta vel 31, andre 29 og tredje + rundt 27-28. Prisene endres av og til da, som andre steder.

Tja... er jo ulike priser på ulike klinikker, da.. men mener en 3-pk lå rett under 60 000, kanskje 58 000 eller noe. Enkle forsøk blir litt billigere etter hvert: første kosta vel 31, andre 29 og tredje + rundt 27-28. Prisene endres av og til da, som andre steder.

Betalte 36000 for en 3 pk i Dk...inkluderer skanninger hos gynekolog.

Annonse

Da er det jo klart mange penger å spare i dk!! Vet at CFC er kjent for å være billigst, tar 17 000 for et forsøk.

Det avhenger jo litt av hvor lang og dyr reiseveg man får, og i tillegg kursen?

Da er det jo klart mange penger å spare i dk!! Vet at CFC er kjent for å være billigst, tar 17 000 for et forsøk.

Det avhenger jo litt av hvor lang og dyr reiseveg man får, og i tillegg kursen?

og evt hvor mange feriedager/ fri uten betalt man må ta...

for oss er nesten Aleris rimligste alternativ for øyeblikket..

Har heller aldri hørt om gratis søskenforsøk.

Med en 3 pack vil du tjene på det dersom du trenger mer enn 1 forsøk, og klinikken vil tjene på det dersom du blir gravid i 1 forsøk, men da er du jo gravid da :) Hvis du mot formodning skulle abortere ville vel de 2 forsøkene fremdeles være der.

Da kan det se ut som om vi taper penger, da.. Det er 2 måneder og 7 dager igjen til termin her. Uansett, jeg gleder meg til å holde babyen i armene mine om litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...