Gå til innhold

Laminatgulv eik Alloc - noen som har erfaringer med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å pusse opp, og skal nå velge laminatgulv.

Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med et ganske matt laminatgulv..?

I følge selger i butikk skulle det være like sterkt og lett å rengjøre :o men jeg føler meg ikke helt sikker på det. Gulvet var kjempefint :) men dyrt!!! så må velge riktig nå!

Er bare så vant med laminatgulv som er litt blanke...

Håper noen kan hjelpe meg :)

Anonym poster: 61adfb186eec8b51c3b4198d958e09b1

Skrevet

Skulle tåle "alt" sa de. Jenta vår glapp en kopp i gulvet og det ble et skikkelig hakk i gulvet, så er ikke så imponert nei...

Skrevet

Vi har det og er storfornøyd.

Skulle opprinnelig bare ha det i ett rom, men ender opp med å bytte alle gulvene i hele huset.

Har i matt grå og det er utrolig fint til alle rom og farger.

Anonym poster: 03a70da7323841acc5c09f171f511dcd

Skrevet

Takker for svar:) men lurer også på hvor dere har kjøpt gulvet og hva det kostet pr kvm :)

HI

Skrevet

dytter :)

Skrevet

Laminatgulv er kaldt, ubehagelig hardt, lager mye lyd når man går på det, lager kald klang i rommet osv. I tillegg tåler det faktisk ikke så mye. Ville heller valgt parkett. Den kan pusses ned når den har blitt stygg, er lun og "myk".

Anonym poster: b10333a6b4364afaefa69a9a182c4a6c

Skrevet

Hehe enda noen som gnåler om parkett.det er nok ett kapitlet som er forbi.

Alloc har gode gulv de og tåler mye.jeg synes det er genialt med matte gulv mye penere

Skrevet

Vi har alloc laminatgulv og er kjempefornøyd! Vi har mistet allverden kopper og verktøy i det (ja, jeg er over middels slepphendt), og det er ikke et eneste merke i det. Det ser fortsatt nytt ut etter 7 år. Vi har i tillegg barn, 4 hunder og et par katter..;)

Anonym poster: 8342cb9bf2eedf6c68d96a8aeb1aeb8d

Skrevet

Vi har billig-Alloc i en leilighet som vi leier ut, og dyr Alloc i resten av huset vårt. Begge gulvene er like fine ennå, 4 år siden det var nytt. Har aldri klart å lage hakk eller ripe når jeg har mistet ned ting eller når ungene leker. Veldig fornøyd! :)

(og bare for å ha sagt det, vi hadde parkett i vårt forrige hus og merker null forskjell på hardhet eller kulde. Men parkettgulvet så helt forj***** ut etter 2 år... Pusse ned og lakke koster like mye som nytt gulv.)

Anonym poster: 2b23083b0c4179a9b26e15aa554d4402

Skrevet

halve slekta jobber på alloc, så vi har alle alloc gulv. det ER noe kaldere og hardere enn parkett, men det hjelper å legge matter under gulvet.

det nye alloc gulvet med brede staver er sinnsykt fint!!!

Anonym poster: a0110699afed7f10cc02220101d19659

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...