Gå til innhold

Uke 14 - og plutselig helt tom for energi...

Anbefalte innlegg

Har i grunnen vært i fin form hittil i svangerskapet, litt trøtt og sliten har jeg jo vært på kveldene, men det har vært bedre noen uker nå.

De siste dagene har jeg vært helt utmattet. Har ikke orket å gjøre noe! Har vært helt skjelven og svimmel etter å ha gått tur/retur barnehagen med vesla (5 minutter hver vei i rolig tempo...).

Har ikke orket tanken å gå på jobb! Var hos legen i går tidlig på ordinær kontroll, blodtrykk, blodprosent, urin var fint. Sa ikke noe spesielt til legen, da jeg antok at det var noe som kom til å gå fort over igjen.

Det er jo nå energien etter boka skal komme tilbake... også blir jeg liggende rett ut! :-( Flere? Forslag til hva det kan komme av?

Fortsetter under...

Jeg tror min runde med sånn utmattelse kom i uke 13-14 også. Sov fra ni på kvelden til to om dagen, sto opp og sov videre på sofan. Var helt på gråten de dagene jeg måtte på jobb.. bare å dusje var et tiltak!! Varte i to uker og pang: over natta var det borte!! Helt merkelig!

Jepp, høres "riktig" ut. Husker ikke når det var verst, men omtrent på den tiden. "2. trimester er da man føler seg best". Blah! Ikke foreløpig kan jeg si! Er i uke 20 nå og har allikevel blitt bedre nå. Kan faktisk være oppe til 23 om jeg vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...