Gå til innhold

Dere som bruker EPILATOR, kan dere se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte epilator for en liten stund siden og endelig har jeg klart og ta leggene. Har ganske mørke og tykke hår. Men nå svir det ganske bra på leggene og de er røde. Dessuten er det langt fra like glatt som det blir ved barbering. Så det jeg lurer på er om det alltid er slik? At det blir veldig rødt og svir..? Og får dere helt glatte legger etter epilering eller må dere bruke høvel på det som er igjen?

Anonym poster: 42e13f94b2e956ed63508f4657555e4c

Fortsetter under...

Skrevet

Får glatte leggar etterkvart, men har funne ut at det er greit å gjere det eit par dagar før leggane bør vere på sitt finaste. No har eg hoppa over epilering i ca 1 år av uviss grunn, og kvir meg for å gjere det. Blir til at eg brukar høvel..

Skrevet

Blir penere og mindre vondt dess flere ganger du bruket den. Ikke svar håra for lange før du tar en ny runde :-)

Skrevet

Jeg får ikke HELT glatte legger ved sesongens første runde. Hårene må være en viss lengde før epilatoren får tak i dem.

Sesongens første er også ekstra vond fordi så mange hår er lange. Jeg pleier å kjøre over leggene hver andre til tredje dag og tar over med høvel eller ladyshave ved spesielle anledninger.

Skrevet

Hva gjør dere etter dere har brukt epilator, hva smører dere med? Klør helt sykt mye noen dager etter jeg har brukt den at jeg har sluttet, flere som har det sånn? Samme etter at leggene er vokset, klør så jeg blir gal.

Anonym poster: 4ba53f7cd4963350033f670401f4118a

Skrevet

Pass på hvilken vei du holder den og når du holder på, første gang fikk jeg en veldig sår og rød legg mens den andre ikke var så gæli. Nå blir jeg ikke rød i det hele tatt, epilerer ca 1 gang i uka

Anonym poster: fe28a5377b1f9f787ef2d8aaf9b36698

Annonse

Skrevet

Har egentlig "alltid" brukt epilator (hvis det er sånn maskin med pinsetter). Bruker den ca 1 gang i uka tror jeg. Ikke noe problem, men smører selvsagt alltid leggene etterpå. Det kan være lurt å gjøre det rett etter dusjen (eller i dusjen om du har en vanntett en). Da er hud og hår mykere.

Anonym poster: 807c768ef7cc56d3f6e752950231cac5

Skrevet

Hva smører dere leggene med etter epilering?

Anonym poster: 42e13f94b2e956ed63508f4657555e4c

Skrevet

Jeg ble rød og øm og det var vondt første gangen. Andre gangen var det mye bedre og det gjorde mindre vondt. Etter det har det verken gjort vondt eller blitt rødt. Jeg bruker den i dusjen. Smører med en vanlig fuktighetskrem noen ganger, men synes huden trenger mer fukt etter vanlig barnbering enn epilering. Jeg har fått utrolig gode resultater og har nå MYE mindre hår på leggene så jeg trenger ikke bruke den så ofte.

Jeg var så heldig å få epilatoren min i gave av samboeren min og jeg tror det er den beste modellen. Vet ikke om det er noe å si, men jeg synes i alle fall at det er en fordel at den kan brukes i vann.

Anonym poster: 48bc133f421f9f1592a1d203084d6833

Skrevet

Smør med alovera - det lukker porene.

Gjest Anybody
Skrevet

Jeg også klør sinnsykt etter epilering. Noe som hjelper mot det?

De blir glatte og fine etter 3-4 ganger vel, mulig mindre, men jeg klør meg ihjel!

Skrevet

Jeg også klør sinnsykt etter epilering. Noe som hjelper mot det?

De blir glatte og fine etter 3-4 ganger vel, mulig mindre, men jeg klør meg ihjel!

Ja, alovera hjelper.
Skrevet

Jeg får kløe hvis jeg ikke peeler ofte og bruker mye fuktighetskrem. Får inngrodde hår hvis jeg dropper det. Syns å huske at det stod noe om det i bruksanvisningen.

Anonym poster: 2d4502795235086a5d6caef31485b32c

Annonse

Skrevet

Jeg må også peele huden med jevne mellomrom for å unngå kløe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...