Gå til innhold

Tvillinger :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi vært på UL , og som jeg hadde trodd så var det to små babyer inne i magen :) vi gleder oss veldig :) termin 5 oktober :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW så da VAR det to separate hjertelyder du hørte med dopleren?? :D Gratulerer så masse!!!

Skrevet

Jepp det var det :) Jeg sa til jordmora i dag at vi hadde hatt en liten mistanke om at det kunne være flere enn 1, men likevel ble jeg skikkelig satt ut da jeg så det på ultralydskjermen :P

Føler meg større og mere gravid allerede, bare for at jeg fannt ut at det var 2 :) haha.

Skrevet

Forresten.. Er det noen andre her som venter tvillinger? :)

Skrevet

Gratulerer, så koselig!! :-)

Skrevet

gratulerer :)

Moro meg tvillinger :)

Skrevet

Hei! :) har du hatt tidlg ul?? Lurer bare på m de ikke an noe det ut før? Jeg har mine mistanker nemlig;)

Skrevet

Forresten.. Er det noen andre her som venter tvillinger? :)

Jeg venter også tvillinger! Har termin 8.nov, er ca 14 uker nå.

Ubeskrivelig lykkelig over å ha sett to sprellende små babyer i magen :)

Skrevet

Jeg har også tvillinger i magen :)

Har termin 2.november...Jeg er definitivt større nå enn med førstemann!

Skrevet

Hei! :) har du hatt tidlg ul?? Lurer bare på m de ikke an noe det ut før? Jeg har mine mistanker nemlig;)

Nei, var ikke på tidlig UL :) bare den ordinære i uke 18 :) jeg hadde en ørliten mistanke før det fordi jeg har egen doppler hjemme, og var sikker på at jeg hørte flere hjertelyder :) men ble likevel litt satt ut når jordmor sa at det var to der på UL :)

Skrevet

Her er det også tvillinger, termin 6 november men legen sa at det ofte blir 3-4 uker før. Formen er egentlig bra, men veldig trøtt. Var på UL i uke 10, ser fram til neste UL 6 juni:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...