Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som så mange andre her inne, så lurer jeg på å starte med babyklister i forbindelse med neste IVF-forsøk. Har lest meg til at det skal være ufarlig og styrke livmor osv osv..den ene fordelen er også at det øker blodgjennomstrømmingen. Går det greit å ta det selv om man også tar Albyl-E? Får Albyl-E av klinikken, noen som har brukt dette sammen med babyklister?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ved flere anledninger brukt denne kombinasjonen. Vi er ved Maigaard, og der sier de at dette er helt uproblematisk. Lykke til!

Skrevet

Så bra! Var redd det ble som dobbelt opp av blodfortynnende...tok du da ti dråper tre ganger om dagen, slik det står som anbefalt dose?

Skrevet

Babyklister er nok på ingen måte like "effektiv" blodfortynnende som Albyl-E, så jeg tok dosen som sto anbefalt etter samråd med Maigaard. (de "lærde" strides sikkert som du vet om effekten av babyklister. Men, så lenge det ikke skader så bør jo ingenting være uprøvd i jakten på en baby;)

Skrevet

Er slik jeg tenker også, at om det ikke skader så kan man jo i alle fall prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...