Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ha min første UL på fredag, er da 7+1. Har hatt 2 SA og en MA i uke 11 før, så er fryktelig nervøs for å ikke se noe der! Har vært fryktelig dårlig dette svangerskapet, trettere, svimlere og kvalmere enn noen gang før, så det burde jo være et godt tegn! Ble faktisk sykemeldt denne uken, og da ble jo formen mye bedre! Blir da kjempeengstelig og er sikker på at det er ny MA....selv om fornuften jo sier at det er det at jeg får slappe av som gjør at plagene blir mindre uttalt. Huff.. Gleder og gruer meg så voldsomt til fredag! Vet ikke helt hva jeg gjør hvis ikke dette går, ny prøveperiode virker fryktelig lite fristende.. Sukk...Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, måtte bare få det ut!

Fortsetter under...

Den følelsen skjønner jeg veldig godt !! Har bare opplevd en ma jeg da men jeg håper virkelig jeg slipper å oppleve det igjen. Venter nå på svar fra 2.hcg prøve og syns det er altfor spennende! Tenkte å ordne meg ul om en ukes tid og da kommer jeg mest sannsynlig til å være nervevrak ; )) masse lykke til på UL !!! Det går som regel bra : ))

Jeg vet AKKURAT hvordan du har det, da vi er i omtrent nøyaktig samme situasjon.

Jeg er 7+0 på fredag. Har en historie med SA og MA på kort tid.

Er så nervøs denne gangen at jeg rett og slett er et fullstendig nervevrak!

Forskjellen på oss to, er at jeg ikke fikk UL før uke 9+0.

Jeg syns det var seint når jeg egentlig ble lovet ul i uke 8.

Jeg hadde jo forventet ul rundt uke 7+2 eller 7+5 ca, grusomt å plutselig måtte vente halvannen uke ekstra.

Halvannen uke høres jo ut som ingenting, men for meg (oss?) som kjemper meg gjennom hver eneste dag uten å tørre å hverken håpe eller tro, så er halvannen uke en hel liten evighet.

Samtidig tenker jeg at dersom vi ser bankende hjerte 9+0, så er jo sjansen stor for at det går bra, for jo senere jo bedre liksom. Huff.. Det er så mange tanker, jeg blir helt sprø.

Hcg-verdiene mine er bra, og det gjorde at jeg for første gang følte at jeg kunne kjenne litt på følelsen av at dette kanskje kunne gå bra. Men så begynte jeg å lese om at flere med MA hadde stigning på Hcg hele veien, og da slo panikken inn igjen.

Nuvel, det var ikke meningen å kuppe tråden din. Jeg bare...ja..det er tøft :(

Lykke lykke til på ultralyd på fredag. Dette SKAL gå bra! Krysser alt for at du får se et (eller flere?) bankende hjerte® på fredag.

Endret av Mamma, mammaere, mammaest <3

Hei! Da er jeg tilbake fra UL og det var i alle fall et bankende hjerte der! :)

I tillegg var de usikre på en "masse" som de ikke klarte å se så godt, så de kunne ikke utelukke en til. De var veldig opptatt av denne massen, så jeg er litt usikre på hva det betyr egentlig. Skal prøve å bare glede meg frem til neste UL om halvannen uke. Håper denne massen er borte da! (eller med et bankende hjerte den også).

Mamma, mammaere...: Håper det går bra på UL! Fryktelig så nervepirrende dette er! Det er fælt å gå å vente. Før UL i dag har jeg vært helt i oppløsning, føler meg 10kg lettere nå, og med litt roligere puls.. ;)

Når er din UL? Jeg har en ny om halvannen uke, grugleder meg til den også..

HH80: Når skal du på UL da? Men så jo et annet sted at hcg steg veldig bra, så da er jo UL litt mindre skkummelt!

Har hatt flere SA jeg også og det er like kjipt hver gang så skjønner at man blir nervøs.. Det som hjelper meg er noe som min bror sa - husk at det er forferdelig lite kanskje ingen ting vi kan påvirke når det gjelder et svangerskap, i alle fall så tidlig. Så man må nesten bare la naturen gå sin gang, og prøve å la vær å bekymre seg. Enten går det bra eller ikke, en UL gjør jo ingen ting fra eller til. Men som sagt, jeg skjønner at det ikke er lett!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...