Gå til innhold

6 dager til termin og forkjølelsen kommer snikende...

Anbefalte innlegg

Huff.... Var vel ikke akkurat planen da... Sår øverst i halsen, snørrete, vondt i hodet og varm/kald om hverandre... :-/ æsj.... Ikke den beste oppladningen til fødsel det da... :-(

Noen som har noen gode tips til å bli kvitt sår hals og forkjølelse?

Fortsetter under...

Mye hvile, mye væske og skjem deg selv bort...

Hvis det kan være noen trøst - en venninne av meg ble kjempeforkjølet rundt termin.

Før det hadde hun sovet skikkelig dårlig de siste ukene og var ganske fortvilet med tanke på å gå i fødsel med søvnunderskudd.

Hun ble liggende snåttforkjølet i fire dager, men fikk sovet inn alt hun trengte i var klar som et egg da fødsel startet ni dager ver termin:)

Aldri så galt at det ikke er godt for noe:)

Jeg er i uke 36 og kommer meg akkurat etter en forkjølelse - betyr nok at det nærmer seg, og du er nok kvitt det til fødselen... Selv drakk jeg mye te og jus og varm melk med honning. Viktig å få i seg mat og. Hvil og avkjøl deg selv - sjekk tempen ofte. God bedring :) tror det er helt vanlig før termin

Tusen takk for svar. :-) Hadde en liten soveøkt på sofaen etter noen kopper te litt tidliger i dag, så ble litt bedre.. Får håpe det bare er et puss fra skrotten før fødsel. :-)

Annonse

Ikke noe skøy! Var syk forrige uke (uke 39) og det henger fremdeles i kroppen, er varm og har vondt i ørene og hals. Derfor har jeg bestemt meg for å utsette fødselen til jeg blir frisk.

Hvile er vel det som hjelper (dog ikke så lett med småbarn i huset!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...