Gå til innhold

Anbefalte innlegg

HJEEEEELP!!!!!

ammingen funket på sykehuset, men han hadde ett kjempe stort sugebehov å jeg ble litt sår, derfor fikk han smokk. våknet i går med rennende bryster! DIIIGRE!!!! så store at han nå ikke klarer å få tak! å jeg er såååår!! pinte meg gjennom natten helt til jeg pumpet for å lette på trykket..... jeg blødde på den ene!!! nå vil jeg bare grine. vil ikke kaste bort sjansen til å kunne amme men nå har jeg ikke sjans.

hva tror dere? erfaring? pumpe å gi flaske til brystvortene er hele igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144045479-n%C3%A5r-amming-blir-ett-mareritt/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

har det.....det er like fryktelig.... har nå blitt litt bedre åsså verre.... fikk tette melkeganger, så gikk det over. så sprakk det igjen! jeg har vel bare ikke pupper som er ment å amme med! meeeen jeg holder ut fortsatt! HURRA! pumper å gir på flaske å ammer inni mellom. BLIR GAL! hehe

• 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

• 2 måneder senere...

Enda like ille Siot? Her sliter vi, men største problemet er vel at d ikke var noe problem med storesøstra for to år siden…. lillebror derimot har ikke samme appetitt… han suger tre sug, å så slapper han litt av, før han tar tre nye sug… å når han gjør det blir jeg sår og det gjør vondt. Så her er det en dag i ny og ne med amming, å ellers så går dagene til pumping og håndmelking… blir jo SLITEN av å styre m d i lengden, men vet hvor genialt enkelt d er å amme, så håper jo vi kommer dit SNART!!! Prøvd brystskjold, alle rare stillinger og fått medisiner mot sopp for fire dager siden… Har forsåvidt daglig kontakt med jordmor…. å mannen oppfordrer meg til å ikke stresse…. men d er vel kanskje d som er d vanskeligste… HAR JO SÅ LYST Å FÅ TIL!!! NÅ!! :-) Vet jo at jeg kan. Hadde MASSE melk, og har nok enda:-) Men sliter liksom me å få den ut… eller lillebror sliter me å få den ut….

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...