Gå til innhold

Jeg tror jeg dropper å føde rett og slett

Anbefalte innlegg

Det passer jo aldri uansett. Først var gubben syk. Så lå jeg langflat i fire dager. Idag våknet kommende storesøster glovarm og er hjemme fra barnehagen idag, og må være hjemme imorgen også. Deretter er det jo fri på torsdag og planleggingsdag på fredag før helg. Lite anledning til å slappe helt av og forsøke å sove med andre ord. Jeg vil jo bare være helt alene hjemme...Faaaaen, seks dager uten barnehage akkurat rundt termin passer så jævlig dårlig for en søvnløs høygravid!

Dagens syting herved unnagjort! Bare kom med det, dere og!

Fortsetter under...

Jeg har i grunn ingenting å syte over i dag jeg. Sola stråler, varmt i været, ungene er friske og raske, humøret på topp. Bare håper på fødsel snart. Vil gjerne ha fødselen unnagjort før helga, for da passer det litt dårlig å føde;)

Så jeg sender litt godt-humør støv til deg, og håper dattera di blir fort frisk, og at dere heller får noen kosedager hjemme, som alikevel kan være avslappende :)

Tror rett og slett kroppen min nekter å føde jeg....

Om søndag var jeg jo sikker på at jeg var i fødsel. 10 timer med masse smerter og det gjorde veldig vondt. Så stoppet det rundt 4 tiden på natta...

Startet opp igjen i natt ved 1 tiden, men da ikke så vondt, men regelmessig med 5 min mellomrom. Kjente da at dette var harde kynnere og ikke rier, men håpet jo de tok seg opp. Igjen sluttet dem ca i 4-5 tiden.

Var mange ganger på toalettet også, var kjempehoven, masse utflod og hørte et lite plask så lurer på om det kanskje kan ha vært noe av slimproppen som gikk.....

Nå er jeg igrunnen bare sliten, lei og trøtt. Magen, underlivet og ryggen er skikkelig stivt og ømt etter å ha brukt så mye krefter de siste dagene. Har vel sovet kanskje 8 timer de siste to dagene til sammen også så går rundt her som en slags zombie.

Jada det var dagens klage fra meg. Kjenner jeg virkelig ser frem til 18 dager til med dette forbaskede tullet her :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...