Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Tenker å begynne for fullt i slutten av juli/beg av aug. Går på p-piller. Anonym poster: d27606351c1c7f2125f00741ab1ef3f3
Young&coolmama;) Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Slutt nå, ha et par mnd på å komme inn i syklusen din:) Da blir det blir ikke noe stress, da det kan ta litt tid føre kroppen er i rute igjen. Hopp av i svingen så lenge og kjør på når tiden er inne;)<3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Slutt nå, ha et par mnd på å komme inn i syklusen din:) Da blir det blir ikke noe stress, da det kan ta litt tid føre kroppen er i rute igjen. Hopp av i svingen så lenge og kjør på når tiden er inne;)<3 Takk for svar Har gått på pillen i 6 år nå, så kanskje det tar litt tid før kroppen er "normal" igjen HI Anonym poster: d27606351c1c7f2125f00741ab1ef3f3
Gjest Leelu30 Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Jeg sluttet på pillen nå i april. Vi begynner ikke prøvingen før september. Hadde begynt i august, men da er mannen offshore under hele min fruktbare periode. Syns det er greit at kroppen kommer "i rute" så vet man godt når man er fruktbar til man begynner prøvingen. De to andre barna jeg har satt på 1 pp, sikkert fordi jeg visste når jeg hadde el kombinert med litt flaks
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 Sier som de over, slutt nå. Det tar litt tid, spesielt siden du har gått på p-piller i 6 år. Husk å starte med folat, og lykke til Anonym poster: 9e6c0bdc06e716f435a0741479e6c358
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 Tja.. Jeg vil si det kommer litt ann på når du synes det er "greit" å føde. Du sier dere vil starte i juli/ august, så satser da antakeligvir på april mai baby. Om det ikke gjør deg noe med termin før, så slutt på pillen nå. Om ikke, så venter du litt, eller sørger iallefall for å bruke annen prevensjon. Det kan jo hende du er en av dem som blir gravid raskt... Jeg hadde gått på pillen i 10 år, da jeg sluttet tok det 14 dager så var jeg gravid. Med nr to så jeg for meg at det ikke ville gå like fort, men tok det samtidig med i betraktningen. Sluttet derfor med pillen en mnd før jeg ville begynne prøvingen og brukte annen prevensjon i mellomtiden. Planlegger å gjøre det samme når vi stkal prøve på nr tre...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #7 Skrevet 8. mai 2013 Tja.. Jeg vil si det kommer litt ann på når du synes det er "greit" å føde. Du sier dere vil starte i juli/ august, så satser da antakeligvir på april mai baby. Om det ikke gjør deg noe med termin før, så slutt på pillen nå. Om ikke, så venter du litt, eller sørger iallefall for å bruke annen prevensjon. Det kan jo hende du er en av dem som blir gravid raskt... Jeg hadde gått på pillen i 10 år, da jeg sluttet tok det 14 dager så var jeg gravid. Med nr to så jeg for meg at det ikke ville gå like fort, men tok det samtidig med i betraktningen. Sluttet derfor med pillen en mnd før jeg ville begynne prøvingen og brukte annen prevensjon i mellomtiden. Planlegger å gjøre det samme når vi stkal prøve på nr tre... Tusen takk for svar damer Det gjør ikke noe å føde tidligere enn det vi har planlagt, men har og en mann som reiser som er borte i nesten hele juni. Så tenker å slutte når dette brettet er tomt. om litt over en uke HI Anonym poster: d27606351c1c7f2125f00741ab1ef3f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå