Gå til innhold

Flere her som er over uke 15 og ikke fått mage ennå, og heller ikke kjent noe spark?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har samme "problem" er rundt 17+3 tror jeg (mister litt tellinga) og jeg har heller ikke noe videre mage, kjenner heller ikke noe ennå men vanskelig og vite hva man skal kjenne når det er første gang :) skal på UL 21 mai så blir spennende.

• 3 uker senere...

Jeg har samme "problem" er rundt 17+3 tror jeg (mister litt tellinga) og jeg har heller ikke noe videre mage, kjenner heller ikke noe ennå men vanskelig og vite hva man skal kjenne når det er første gang :) skal på UL 21 mai så blir spennende.

Var på UL og det viser seg morkaka ligger foran og derfor kjenner jeg ingen spark ennå... Kanskje jeg kjenner noe en gang i blant men vanskelig og vite om det er spark ;)

Jeg er 14+2 idag har definitivt babymage. Jeg klarer overhodet ikke å skjule magen, men jeg kjenner heller ikke den berømte livmora da....men jeg veit den kom i uke 11 og jordmor kjente den veldig høyt oppe i uke 12 og syns det var rart jeg ikke var lengre på vei da.

hva skal jeg egentlig kjenne etter?? kan jo kjenne at jeg er litt "fylt" når jeg står men kjenner ingen ting når jeg ligger.

Jeg vil også kjenne livmora! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...