Gå til innhold

hvor mye fysisk aktivitet er lov etter uttak?

Anbefalte innlegg

glemte å spørre på sykehuset...

er det noen som vet hvor mye jeg kan gå tur og eventuelt trene i tida nå frem til innsett på onsdag??

tenker å gå en tur på 2 timer i morgen. er sykemeldt t.o.m. innsettdagen, men jeg klarer jo ikke sitte på rompa hele dagen....

Fortsetter under...

Hopp og sprett skal du iallefall være forsiktig med siden eggstokkene nå er større enn de pleier og kan vri seg av for mye "turning." Ellers kommer det vel litt an på hvor store eggstokkene var?

Jeg hadde heller ikke orket tur på 2 timer, og ikke hadde jeg gjort så mye heller om jeg hadde orket. Signerer usababy med at du ikke skal gjøre for mye :)

åh. hmmm. d svaret hadde jeg ikke forventa meg...

uffda, d var bra jeg spurte. så tusen takk for svar!!! :)

da får jeg holde meg i ro. aner ikke hva jeg skal finne på da for å få tida til å gå, menmen :P

Annonse

Du skal unngå voldsom fysisk aktivitet, som innebærer hopping, større anstrengelser etc.

Men så lenge du er i form til det er rolig aktivitet og lett mosjon som en lang tur bare fint :-) Det viktigste er at du slapper av, koser deg og lytter til kroppen din. Husk på å drikke godt også.

Du skal unngå voldsom fysisk aktivitet, som innebærer hopping, større anstrengelser etc.

Men så lenge du er i form til det er rolig aktivitet og lett mosjon som en lang tur bare fint :-) Det viktigste er at du slapper av, koser deg og lytter til kroppen din. Husk på å drikke godt også.

..og grunnen til å unngå større anstrengelser er som det nevnes over at eggstokkene er forstørret og det er viktig å unnngå at de vrir seg på sin egen akse.

takk dere!

skal huske d med å drikke MK73. viktig råd sikkert :)

fyi, så gikk jeg for en mellomting og valgte en tur i flatt skogsterreng i 1 time. d gikk veldig bra og har ikke hatt noe mere vondt etter d. jeg og bikkja storkoste oss, så satser på at d gjorde godt for kropp og sjel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...