Gå til innhold

Da har UL bevist i dag at min magefølelse og "tegn" på barnets kjønn var...

Anbefalte innlegg

feil :) he he. Var jo skråsikker på at det blir en gutt denne gangen fordi vi har ei jente fra før av og begge ønsket en gutt. Magefølelsen sa det blir en gutt og siste måling av hjerterytmen var under 140 noe som mange mener kan være tegn på en gutt. Men neida, det blir ei jente:) og seff er jeg glad for det. Flere som har stolt på magefølelsen sin og tatt feil?

Fortsetter under...

Tja... Jeg trodde også egentlig at jeg skulle få gutt, og nå har flere ul sagt jente. Ingen av dem som er helt sikre da, så det kan jo fortsatt bli en liten gutt til.

Min magefølelse stemte for andre gang.

Trodde at nr 1 var jente, men ut kom det en gutt :)

Med nr 2 og 3 hadde jeg guttfølelse hele veien og det stemte godt, hvis ikke han skifter kjønn før han kommer ut :P

Jeg var helt sikker på gutt med førstemann, pga. symptomer, hjertelyd etc. Var heeeelt sikker! Og på ultralyd så vi helt klart ei jente ;-)

Med nr. 2 var jeg rimelig sikker på jente, siden svangerskapet var helt likt - og det stemte :-)

Svangerskap nr 3 er likt som de to foregående, så tror jente denne gangen og. Men magefølelsen sier gutt... ;-)Blir spennende å se!

Disse 2 siste sv.skap er ganske ulike, men samme kjønn. Nå vet jeg at det er nesten umulig å forutsi barnets kjønn ;) samtidig som det er mange som får det til .

Annonse

Jeg har hatt riktig følelse på de to siste.. Ikke med første, var skråsikker på jente da-men d var gutt;)

Nr 2 var et helt annerledes svangerskap å dermed fikk jeg skikkelig jentefølelse som stemte.

Nr 3 ligger i magen nå og svangerskapet er klisslikt nr 1, å det ER gutt som jeg har følt siden testen var positiv!!

Rart for min del hvor ulike gutt og jentesvangerskapene har vært..

Er jo alltids 50% sjangse for at man gjetter riktig ;)

Jeg har et helt annerledes svangerskap nå enn da jeg fikk jente: kvalm, bekkenløsning o.l. Alle sa at "åååååååå, da er det gutt" men det er en jente til (heldigvis, haha)

Min svigerinne blir "feit" når hun får jenter, men får hun gutt, er det bare mage hun får. Har to av hver, men mange år mellom de to ulike "kullene". første er jente, så en gutt, så "pause" på 9 år og så fikk hun en gutt og så en jente tre år etterpå. Så hun har vært 30 kg "feit", slank men gravid, slank men gravid og 30 kg "feit"

Jeg var så skråsikker på egen magefølelse denne gangen at jeg eplekjekt gikk rundt og fortalte folk før ul at vi nok venter gutt igjen. Hadde guttefølelse på nr 1 også, fikk det bekreftet, og ble åpenbart "høy" på egen vurderingsevne;) Relativt like svangerskap (ti tusen ganger mere sliten denne gangen, men dte har liksom sine årsaker (les: toåring i hus, oppussing og mann som jobber MYE, eksamner etc)). Men, ul viste jente! Ble litt paff, haha, men hun er såklart hjertelig velkommen. Og nå som jeg fikk summet meg litt, og bestilt en liten "jentebody" på Nøstebarn, så gleder jeg meg masse!

Samtidig, som flere her nevner, jenter på ul, kan jo komme ut som gutt;) Med nr 1 så vi penis og pung, kjønnet var mao 100%. denne gangen så vi ikke penis og punk, men så noe de var rimelig sikre på at er kjønnslepper, samt de berømte "strekene". Vi får se, hun/han er hjertelig velkommen. Jordmor var rimelig sikker på jente, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...