ønsker1til Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Idag (mandagsmorgen)hadde jeg egguthenting de fikk ut 12 egg! Hååper noen av dem går an å bruke... Er SÅÅ nysgjerrig på hvordan det går med egga men får vel ikke vite før innsett på onsdag.. Men her storkoser jeg meg, for her er det sommer
robot Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Så bra! Det er jo veldig gode sjanser for å få både egg inn og på frys med såpass mange ut. Er du i Danmark? Ved noen klinikker kan man få vite litt om hvordan det ligger an dersom man ringer dagen etter uttak.
ønsker1til Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2013 Ja, er i danmark ja de spurte hvor mange jeg ville ha inn, jeg vil ikke risikerer tvillinger og vil ha inn ett.minsker vel sjansene? men vil ikke øke sjansen for tvillinger da jeg er alene med ei fra før..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Mener statistikken jeg fikk gjengitt da vi holdt på var at sjansen for tvillinger var 10-25% dersom man fikk positiv test etter innsett av to egg. Sjansen er litt økt for befruktning i det hele tatt, samtidig som tvillingsvangerskap har større risiko for komplikasjoner. Jeg ville nok helt klart valgt ett egg inn om jeg var alene med barn fra før. Vi har satt inn to egg på fire av fem forsøk (siste gangen fikk vi bare ett som kunne settes inn). Det har resultert i ett enlingesvangerskap, ett negativt forsøk og to positive med påfølgende spontanabort. Jeg mistenker at begge hadde festet seg ved de to spontanabortene, siden hcg var mye høyere enn de gangene jeg har vært gravid med en. Anonym poster: 50ae5365f51293c6064a13cc6880b25f
ønsker1til Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2013 Ja, ok jeg velger nok ett inn ja HELT klart!! Hååper det går på 1 må altså, jeg har reist hit ned 6 ganger nå ( 5 inseminasjoner) litt av en reise det her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå