Gå til innhold

Hva er dette da? Ikke modning håper jeg?

Anbefalte innlegg

Jeg er 32+2 og har i dag hatt hyppige kynnere. Ikke vondt, men såpass at jeg må stoppe opp og puste. Jeg prøvde meg på å gå en liten tur, og da strammet magen seg konstant. I tillegg fikk jeg noen stikkende mensmurring-lignende smerter nederst i magen og i korsryggen. Disse var så ubehagelig at jeg ikke klarte å gå lenger. Nå har jeg kommet meg hjem på sofaen, og jeg kjenner at det avtar. "Stikkingen" er der fortsatt. Hva kan dette være? Ikke modning vel?

Kunne selvfølgelig ringt føden, men siden det avtar når jeg legger meg ned, så ser jeg ingen grunn til det enda.

Endret av Liljekonvall<3

Fortsetter under...

Puh, godt å høre! Er ikke heelt klar for at hun skal komme på noen uker enda. Men da er det kanskje lurt å ta det litt med ro da? Kjenner jo nesten ikke ubehag når jeg sitter.. Blæ! Nå som bekkenet ENDELIG begynner å samarbeide litt igjen..!

Jeg hadde i uke 27 mensmurringer, og jordmor sa at jeg måtte være veldig obs om det kom samtidig med kynnere!! Jeg har lest andre her inne også som har erfaringer med dette, man skal ikke ha murringer på denne tiden i svangerskapet og hvis det fortsetter må du ringe føden. Modning og begynnende fødsel er ikke det samme.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...