May the force be with you Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Fikk litt rier og vannavgang ved 01-tiden i natt, og fant etterhvert ut at jeg fikk vekke min mann:) ringte til føden og avtalte at jeg kunne komme etter å ha tatt en dusj:) etter en time på badet så begynte pressetrangen å melde seg, og vi måtte reise ganske så kjapt;) Kom til føden og fikk dratt av meg buksa, da jordmor kjenner at hodet er på tur ut:) måtte skynde meg å "hoppe oppi" badekaret om jeg hadde tenkt å føde i vann! Og der "skled" vår lille prinsesse ut i full fart, mens badekaret ble fylt opp med deilig varmt vann:) En rask fødsel altså rakk verken å bli sliten eller ha særlig vondt før hun lå på brystet mitt:)<3 3,1 kg. Og 50 cm. Lang:) Fødestøv sendes til dere andre fødeklare damer:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Gratulerer så mye!! :-) kos dere! Hørtes ut som en drømmefødsel. :-)
Fjerdemann på vei Skrevet 6. mai 2013 #7 Skrevet 6. mai 2013 Gratulerer så masse! høres ut som en drømmefødsel ja
Mrs. Zoidberg Skrevet 6. mai 2013 #8 Skrevet 6. mai 2013 Wow gratulerer! Hørtes ut som drømmefødsel kos dere!
januarbaby012 Skrevet 6. mai 2013 #10 Skrevet 6. mai 2013 Å så heldig Gratulerer med lille prinssesa. Håper virkelig jeg får like rask fødsel jeg
May the force be with you Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #13 Skrevet 7. mai 2013 Tusen takk alle sammen:) ja, det var jammen en drømmefødsel:) ..gikk nesten for fort, sitter enda litt sjokket over hvor fort forløpet gikk<3:) Nå er første natta gjennomført, og vi er endelig hjemme igjen<3 herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå