Gå til innhold

Reklamasjon på cola, til butikk eller direkte til Coca-cola?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en 4-pk med cola zero, og når jeg tok av plasten var den ene flasken bare halvfull. Korken er forseglet, ingen har åpnet den, men den var ikke full.

Om jeg går ned på butikken får jeg vel en ny flaske, men lønner det seg å sende en mail direkte til coca-cola, får man mer enn en flaske da ;)

Noen med erfaringer å dele?

Anonym poster: 946024a42ddae93b2e304a7cf4060e48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med kvittering og flaske på butikken du handla på, så ordner de nok opp. De ser jo at forsegling ikke er brutt, så det skulle ikke vær enoe problem.

Skrevet

Ta med kvittering og flaske på butikken du handla på, så ordner de nok opp. De ser jo at forsegling ikke er brutt, så det skulle ikke vær enoe problem.

Ja, det er klart, det tar jeg som en selvfølge.

Spørsmålet er vel om det lønner seg å ta det direkte med coca-cola, noen leverandører gir jo en kompensasjon som plaster på såret. Det kunne jo vært gøy å få noe ekstra fra cola når en først får et produkt med feil...

Anonym poster: 946024a42ddae93b2e304a7cf4060e48

Skrevet

Tror neppe du får noe fra leverandøren. De trenger jo ikke å gjøre noe, for de er jo de største i verden uansett om de får litt dårlig reklame i en by i Norge.

Anonym poster: 36ac4149a68d594a7e97ac7f1b2fb8fd

Skrevet

Jeg prøvde å reklamere til Coca Cola etter å ha kjøpt en firepakning med Cola Zero som smakte skikkelig vondt og "gammelt", selv om de ikke var gått ut på dato. Sendte mail med forklaring, batchnr på flaskene, hvor jeg hadde kjøpt dem osv, men hørte aldri så mye som et pip tilbake. Det er minst et halvt år siden nå.

Så det er i alle fall ikke noe vits i å prøve å kontakte dem! :(

Anonym poster: 0856a7998c2e4e2228a8ce1a4d0ccd31

Skrevet

Jeg prøvde å reklamere til Coca Cola etter å ha kjøpt en firepakning med Cola Zero som smakte skikkelig vondt og "gammelt", selv om de ikke var gått ut på dato. Sendte mail med forklaring, batchnr på flaskene, hvor jeg hadde kjøpt dem osv, men hørte aldri så mye som et pip tilbake. Det er minst et halvt år siden nå.

Så det er i alle fall ikke noe vits i å prøve å kontakte dem! :(

Anonym poster: 0856a7998c2e4e2228a8ce1a4d0ccd31

Det gjorde jeg også for omtrent et halvår siden. Jeg fikk en konvolutt i posten som de ba meg om å sende inn flasken med restinnholdet i. Det gjorde jeg, men har ikke hørt noe siden, ikke et "takk" en gang!

Anonym poster: fa959d3b538b5fd7c66103fcbaa731e4

Skrevet

Jeg ringte og klaget på en pepsi max flaske en gang. Fikk beskjed om å sende flaska så det gjorde jeg. Fikk pris på flaska pluss porto overført til oonto og 2 uker senere ringte en dame og fortalte at analyse av innholdet viste at flaska antakelig var blitt brukt til å oppbevare kjemikalier før den ble resirkulert.

Sendte den inn for å få vite hvorfor det smakte "feil" så jeg var veldig fornøyd. Forventet ikke noen "kompensasjon" utover mine utlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...