Staark Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Edith? Ellinor? (Begynt å bli populært?) Estrid? Eydis? Flor/ Flora? Filippa? (Er dette dumt å bruke når vennen til storebror heter Filip?) Frid/Fride? Fiona? Fiola? Edvin? Edvard? Edmund? Ferdinand? (For langt?) Andre forslag innenfor samme sjangre? Noen av navnene som overhodet ikke går?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Jeg syns Edith og Edmund var finest av disse. :-)
inimini Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Av forslagene dine likte jeg best Ellinor og Edvin. Nydelige navn Andre forslag fra meg: Eira Elvira Emine/Emina Elida Emrika Eleah Erika Frikk Fabian Likte du noen av disse?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Eliane Elida Eivor Edgar Eldar Even Fredrikke Frøydis Frode Fredrik
Hun med alle ungene Skrevet 6. mai 2013 #6 Skrevet 6. mai 2013 Du kan jo bruke Filippa selv om en venn av storebror heter Filip?! Jeg har en jente som heter Filippa,og er tante til en som heter Philip aldri hvert noe problem for oss ihvertfall Jeg tror ikke Ellinor blir så populært..jeg kjenner bare en gammel dame som heter det..
sommertiara Skrevet 7. mai 2013 #8 Skrevet 7. mai 2013 Liker disse, spesielt Edith og Edvard! Edith Ellinor Fride Edvin Edvard Edmund Fiola synes jeg høres litt ut som et tullenavn. Synes ikke det blir dumt med Filippa pga det, hun vil vel knapt ha noen langvarig tilknytning til han.
Giss Skrevet 7. mai 2013 #9 Skrevet 7. mai 2013 Edith og Ellinor er fantastiske navn! Flora og Filippa er også deilige. Edvard og Ferdinand er flotte! Andre forslag: Elias, Elliot, Egil, Even, Fred, Fievel. Esther, Elvira, Elna, Feodora.
Staark Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2013 Elida, Eivor og Ester liker jeg også. Ser at jeg kjenner visst flere små med navn på e og f. Er veldig glad i Filippa, men mistenker en del reaksjoner fra den eldre garde. Av guttenavn er de som begynner på Ed best likt og Eldar. Takk for svar :-)
Hun med alle ungene Skrevet 8. mai 2013 #12 Skrevet 8. mai 2013 Elida, Eivor og Ester liker jeg også. Ser at jeg kjenner visst flere små med navn på e og f. Er veldig glad i Filippa, men mistenker en del reaksjoner fra den eldre garde. Av guttenavn er de som begynner på Ed best likt og Eldar. Takk for svar :-) Jeg har en datter som heter Filippa,og vi har bare fått positive kommentarer
pinoisme Skrevet 8. mai 2013 #13 Skrevet 8. mai 2013 (endret) Nydelige navn dere har på listen! Liker egentlig alle, untatt Fiola som jeg syntes var litt rart (men liker Viola så kunne nok blitt vant med Fiola og). Liker spesielt godt Edith, Estrid, Flora og Fride. Samt Edmund og Edvard. Hva med Ethel, Edel, Edle, Eldrid eller Florence? Folke eller Fridtjof? Og jeg synes Edgar er kjempekult! Liker Eldar og. Endret 8. mai 2013 av mesoho
Suebird Skrevet 10. mai 2013 #14 Skrevet 10. mai 2013 Elander Emilian Emanuel Elliot Emrik Emelius Eron Eridian Edmund Emmet Felix Ferdinand Eialin Ea Evelina Elvira Eleanor Elanor Elona Emelia Emine Estella Elevine Emilia Eloise Elma Elomine Emerense Elmine Elvia Evine Freja Floriane Felicia Filomena
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå