Gå til innhold

Hvor mange dager igjen madag 6 mai? :-)

Anbefalte innlegg

Her er det 19 dager igjen.

Ble veldig lurt i går med noe jeg var helt sikker på var rier i 10 (!!!) timer. Ble så skuffa i dag når jeg våkna st jeg begynte å gråte. Gjorde veldig vondt mer eller mindre hele tiden og i dag er magen mørbanket :-(

Gjenntar det seg i dag må jeg få sjekket dette opp, fikk vondere hver gang jeg spiste eller drakk, om det så bare var et par slurker drikke fant jeg ut etterhvert....

Nå bare gir jeg opp, den kroppen her bare lurer meg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144045147-hvor-mange-dager-igjen-madag-6-mai/
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 dager og har hatt det mye roligere i natt enn vanlig. Baby har snudd seg i magen og jeg kjenner ikke hva som har skjedd, men murringene var borte i natt og jeg sov ganske bra. Føler ikke akkurat at det nærmer seg her...

Edit: snudd seg var ikke riktig, men har vippet hodet opp av bekkenet så tverrleie kjennes det ut som :(

Endret av 2010 Mammaen

Annonse

Her er det 19 dager igjen.

Ble veldig lurt i går med noe jeg var helt sikker på var rier i 10 (!!!) timer. Ble så skuffa i dag når jeg våkna st jeg begynte å gråte. Gjorde veldig vondt mer eller mindre hele tiden og i dag er magen mørbanket :-(

Gjenntar det seg i dag må jeg få sjekket dette opp, fikk vondere hver gang jeg spiste eller drakk, om det så bare var et par slurker drikke fant jeg ut etterhvert....

Nå bare gir jeg opp, den kroppen her bare lurer meg....

7 dager her.. Så neste mandag er termin....... Wow... Rart å tenke på...

Hadde det som deg i natt jeg.. Har vært våken nesten hele natten, og vært sikker på at nå er det i gang.. Men sovnet i fem tiden, og måtte opp igjen kl seks... Så etter at mann og barn dro på jobb og barnehage ble det sofaen på meg ja..

Bekkenet er helt tulleruskt i da, så tydelig at noe har foregått i natt, kjennes helt mørbanket ut i hele den etasjen av kroppen... :-/ klarer omtrent ikke å gå..

Men det må da bety at noe holder på å skje.. Hadde noe lignende natt til lørdag også... Så kanskje i natt?? Hehe.. Lov å håpe. :-)

Annonse

35 dager til termin.. Har vært på kontroll på sykehuset i dag, og ingen fare for noen fødsel i nærmeste fremtid. Min datter kom da jeg var 35+5, og i dag er jeg 35+3 og har en følelse på at jeg kommer til å gå over termin denne gangen..

Jeg er KUN 3 dager unna termindato! Mange tegn til fødsel har ca 2 cm åpning men riene starter ikke effektivt nok ennå :o Blir gal av å vente og vente :P :P .....Men snart ser vi jo han og det skal bli så deilig!

Lykke til til dere andre som også er i ventemodus :wub: :wub:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...